نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴

اشاره به کراس اور احتمالی جنگ ستارگان در تریلر Kingdom Hearts 4

گویا قسمت‌هایی از یک وسیله نقلیه جهان Star Wars در تریلر رونمایی از بازی Kingdom Hearts 4 دیده شده است.

در بخش‌هایی از تریلر معرفی بازی Kingdom Hearts 4 که در محیط جنگلی جریان دارد، جسمی شبیه به پای یک ربات AT-ST را می‌توان در پس‌زمینه‌ی تصویر مشاهده کرد. در نتیجه احتمال دارد که کراس‌اور با جهان جنگ ستارگان در بازی Kingdom Hearts 4 نقش داشته باشد. بسیاری از طرفدارها گمان می‌کنند این قسمت از بازی در منطقه Endor از فیلم Return of the Jedi واقع شده است تا اولین کراس‌اور Star Wars با مجموعه‌ی کینگدام هارتز را رقم بزند.

همان‌طور که در تصویر پایین می‌بینید، فردی وبسایت Art Station یک تصویر از پس‌زمینه یکی از سکانس‌های تریلر معرفی Kingdom Hearts 4 را منتشر کرده است و چنین ادعایی را مطرح می‌کند. البته که به‌دلیل زوم کردن روی تصویر، نمای تاری از پای AT-ST قابل مشاهده است. البته قسمت‌های شیب‌دار سازه‌ی گنبدی شکل آن و همچنین پاشنه‌ی بزرگ و بلوکی‌شکل این ربات واکر، کاملا قابل تشخیص به نظر می‌رسد.

اشاره به یکی از ربات های استار وارز در بازی Kingdom Hearts 4

اگر این تصویر واقعا به ورود Star Wars به دنیای Kingdom Hearts اشاره داشته باشد، باید گفت که این قدم بزرگی برای مجموعه محسوب می‌شود؛ مجموعه‌ای محبوب که کراس‌اورهای آن پیش از این صرفا محدود به کاراکترهای خلق‌شده توسط خود شرکت دیزنی می‌شد. دیزنی حالا حدود ۱۰ سال است که تمام حقوق مجموعه آثار جنگ ستارگان را در اختیار دارد، اما تاکنون ارتباطی میان این مجموعه و سری بازی Kingdom Hearts اسکوئر انیکس ایجاد نکرده است.

از طرفی این کار می‌تواند راه را برای ورود دنیای مارول و همچنین مجموعه‌ی گسترده‌ای از دارایی‌های استودیوهای فاکس به مجموعه بازی Kingdom Hearts باز کند. تریلر رونمایی بازی Kingdom Hearts 4 که به‌تازگی پخش شد، بازگشت گوفی و دانلد داک را تأیید می‌کند. اما تاکنون ورود کاراکتر دیگری از دیزنی به بازی تأیید نشده است.

کراس اور احتمالی جنگ ستارگان در Kingdom Hearts 4

براساس توضیحات توسعه‌دهندگان استودیو Square Enix، بازی Kingdom Hearts 4 «آغازگر یک خط داستانی حماسی جدید» خواهد بود که Lost Master Arc نامیده می‌شود. در ویدیو پخش‌شده شاهد معرفی Quadratum بودیم که براساس توضیحات اسکوئر انیکس، یک «شهر بزرگ، گران‌قیمت و زیبا است که دنیای واقع گرایانه آن شبیه به هیچ‌چیزی در دنیای بازی‌های قبلی Kingdom Hearts نخواهد بود».

علاوه‌بر این، اولین حضور شخصیت Strelitzia در این بازی تأیید شده است که به‌عنوان یک «کاراکتر مرموز جدید، پیش از حضور Sora در دنیای عجیب‌و‌غریب بازی» توصیف می‌شود.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده