نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

تاکید سی‌دی پراجکت روی توسعه محتوای تازه برای Cyberpunk 2077

پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های Cyberpunk 2077 به طرفدارها اطمینان داد که کار استودیو سی‌دی پراجکت رد با این بازی اکشن نقش‌آفرینی تمام نشده است.

استودیو CD Projekt RED اخیرا تأیید کرد که نسخه‌ی بعدی بازی The Witcher را می‌سازد. براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی آماده‌‌ی شروع فصل جدیدی از زندگی است، اما هنوز کارهایی برای انجام روی بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد. پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ در پخش زنده‌ی اخیر به طرفدارها اطمینان داد که استودیو سی‌دی پراجکت رد از این موضوع کاملا آگاه است.

پاول ساسکو گفت که تیم سازنده با جدیت روی توسعه‌ی بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. با وجود انتشار به‌روزرسانی ۱.۵ که چندین پیشرفت و پشتیبانی از کنسول‌های نسل ۹ را به‌همراه آورد، هنوز هم پیشرفت‌هایی وجود دارد که استودیو سی‌دی پراجکت رد می‌تواند آن‌ها را براساس بازخورد بازیکن‌ها برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به ارمغان بیاورد. طراح ارشد مأموریت‌های بازی در این خصوص اظهار داشت: «درحال‌حاضر نمی‌توانم درباره‌ی برنامه‌های آتی استودیو سی‌دی پراجکت چیزی بگویم، اما به شما اطمینان می‌دهم که مشغول کار روی بسته‌های گسترش‌دهنده هستیم. ما روی محتواهای بیشتری برای ارائه به شما کار می‌کنیم».

پاول ساسکو گفت: «ما هنوز مشغول بهبود بازی Cyberpunk 2077 هستیم. زیرا همه‌ی ما می‌دانیم که کارهایی برای انجام وجود دارد. بسیار خوشحالیم که به‌روزرسانی ۱.۵ با استقبال شما روبه‌رو شد. این به ما انگیزه‌ی بیشتری می‌دهد تا برای شما کار کنیم؛ چراکه شما قدردانی خود را از آن نشان خواهید داد. بیش از این نمی‌توانم چیزی بگویم. ما روی محتوایی برای ارائه به بازیکن‌ها کار می‌کنیم. به‌طوری که تقریبا هر روز به بررسی فعالیت‌ها می‌پردازم و در مورد برخی مسائل با افراد گفت‌وگو می‌کنم. بنابراین این اتفاقی است که رخ می‌دهد».

استودیو CD Projekt RED به‌طور دقیق از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ رونمایی نکرده است. این توسعه‌دهنده قبل از انتشار Cyberpunk 2077 اعلام کرد که پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی شبیه‌به بازی The Witcher 3 خواهد بود. ویچر 3 دو DLC پروپیمان پولی و چند بسته‌ی الحاقی رایگان برای بازی داشت. به‌هرشکل باید منتظر ماند و دید که سی‌دی پراجکت رد در آینده چه برنامه‌هایی برای سایبرپانک ۲۰۷۷ دارد.

هنوز تأیید نشده است که چه تعداد بسته‌ی الحاقی برای بازی Cyberpunk 2077 عرضه می‌شود، اما استودیو سی‌دی پراجکت رد توسعه‌ی نخستین دی‌ال‌سی آن را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است. راستی با اینکه CD Projekt از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ برای تولید پروژه‌های آتی خود استفاده می‌کند، اما همچنان از موتور گرافیکی REDengine برای توسعه‌ی بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ بهره می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده