نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲

بازی Kingdom Hearts 4 معرفی شد

اسکوئر انیکس در پایان جشن ۲۰ سالگی سری کینگدام هارتز، با انتشار یک تریلر از بازی Kingdom Hearts 4 رونمایی کرد.

دقایقی پیش و در پایان برگزاری رویداد جشن ۲۰ سالگی سری کینگدام هارتز در ژاپن، اسکوئر انیکس از بازی Kingdom Hearts IV رونمایی کرد. تریلر رونمایی این بازی‌، صحنه‌هایی کوتاه از گیم‌پلی بازی و تعدادی از شخصیت‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

اولین نکته‌ی قابل‌توجه در این نمایش، تغییر قابل‌توجه سبک هنری طراحی‌های بازی است. کارکترهای سورا، دونالد داک، گوفی و Strelitzia که یکی از شخصیت‌های جدید این مجموعه است در این تریلر با ظاهری جدید دیده می‌شوند. در این تریلر همچنین با شهر Quadratum که با الهام از توکیو طراحی شده است آشنا می‌شویم.

اسکوئر انیکس پیش از این اعلام کرده بود که Kingdom Hearts 3 آخرین چپتر اولین خط داستانی این مجموعه است که داستان شخصیت شرور این سری Xehanort را روایت می‌کند. بنابراین Kingdom Hearts 4 خط داستانی جدیدی با نام Lost Master Arc را برای شخصیت‌های محبوب سری آغاز خواهد کرد. این داستان جدید پیش از این در بازی موبایلی Kingdom Hearts χ برای اولین‌بار معرفی شده بود. شما می‌توانید تریلر معرفی جذاب این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نانا گد، مدیر برند والت دیزنی گیمز درخصوص این بازی جدید می‌گوید:« همکاری با تتسویا نومورا و تیمش در طول دو دهه برای روایت کردن این داستان‌های نوآورانه که درباره‌ی شجاعت، دوستی و اکتشاف هستند برای ما افتخار بزرگی به‌حساب می‌آید. این نمایش بخش کوچکی از ماجراجویی بعدی سورا، تنها آغاز این مسیر است و بی‌صبرانه منتظریم تا در زمان مناسب موارد بیشتری را به شما نشان دهیم.»

هنوز اطلاعات بیشتری از پلتفرم‌های مقصد یا بازه احتمالی انتشار این بازی اعلام نشده است. طرفداران سری Kingdom Hearts بیش از ۱۰ سال برای به‌پایان رسیدن مراحل ساخت طولانی مدت بازی Kingdom Hearts 3 منتظر بوده‌اند و این‌بار بسیاری از هواداران امیدوار هستند تا در آینده‌ی نزدیک بتوانند اطلاعات بیشتری از ماجراجویی‌های جدید سورا و دوستانش دریافت کنند.

اسکوئر انیکس در جریان این رویداد همچنین از لوگوی رسمی بازی Kingdom Hearts 4 رونمایی کرد که نام بازی درکنار نمادهای قلب و کلید مشهور سری را نشان می‌دهد.

در جریان برگزاری این رویداد همچنین از بازی موبایل جدیدی با نام Kingdom Hearts Missing Link رونمایی شد. این بازی که در سرزمین Scala ad Caelum از بازی Kingdom Hearts 3 اتفاق می‌افتد، شامل یک داستان اورجینال و مستقل از دیگر شخصیت‌های سری می‌شود که در آن بازیکنان با نیروهای The Heartless رو‌به‌رو می‌شوند. هنوز جزئیات بیشتری از این بازی نیز در دسترس نیست، اما براساس اطلاعات منتشر شده، بتای محدود این بازی تا پایان سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS برگزار می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع GamesBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده