نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲

اشاره احتمالی به نسخه ایکس باکس Age of Empires 4 در فروشگاه مایکروسافت

صفحه‌ی Age of Empires 4 در فروشگاه مایکروسافت شواهد بیشتری از راه‌یابی این بازی استراتژی همزمان به کنسول‌های ایکس باکس ارائه می‌دهد.

احیای مجموعه بازی‌های پرطرفدار Age of Empires توسط مایکروسافت تاکنون با موفقیت همراه بوده است؛ به‌طوری که بازی Age Empires 4 با شروع بسیار خوب و انتشار به‌روزرسانی‌های مستمر بازیکن‌های زیادی را جذب کرده است. نظربه اینکه این مجموعه در زمره آثار استراتژی همزمان قرار می‌گیرد، تابه‌حال به‌جز کامپیوتر برای پلتفرم دیگری منتشر نشده است. بااین‌حال شواهدی وجود دارد که از راه‌یابی این مجموعه به کنسول‌ها در آینده‌ی نزدیک حکایت می‌کنند.

طبق گزارش رسانه‌ی Exputer، بازی Age of Empires 4 اخیرا در فروشگاه مایکروسافت فهرست شد که احتمالا نشان از انتشار این محصول استراتژی به کنسول‌های ایکس باکس دارد. در صفحه‌ی بازی Age of Empires IV به «لزوم داشتن اشتراک ایکس باکس برای تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی آن روی کنسول» اشاره شده است. جالب اینکه این اولین‌بار نیست که اخباری از راه‌یابی این بازی به کنسول‌ها به گوش می‌رسد. اوایل سال ۲۰۲۱ یک محصول با اسم رمز XIP_CAR_JANUARY_2022 برای آزمایش داخلی در Xbox Insider Hub قرار گرفت که به همین مورد اشاره داشت.

صفحه‌ی بازی Age of Empire 4 در فروشگاه مایکروسافت

مایکروسافت پس از انتشار بازی Age of Empires 4 برای کامپیوتر اظهار داشت با اینکه هیچ برنامه‌ای فعلا برای عرضه این بازی برای ایکس باکس وجود ندارد، اما این موردی است که به آن فکر می‌کنند. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا کاربران کنسول‌ها نیز نهایتا می‌توانند به تجربه‌ی Age of Empires IV بپردازند یا خیر. بنابراین طرفدارها فعلا باید انتظارات خود را کنترل کنند و منتظر تأیید رسمی مایکروسافت بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده