نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰

رونمایی از فصل دوم بازی Halo Infinite با انتشار یک تریلر

مایکروسافت با انتشار یک تریلر فصل دوم بخش چندنفره بازی Halo Infinite را که Lone Wolves نام دارد معرفی کرد.

حدود پنج ماه از عرضه‌ی بازی Halo Infinite و آغاز فصل اول بخش چندنفره آن می‌گذرد و هواداران در انتظار اضافه شدن محتوای جدید به این بازی هستند. به همین ترتیب استودیوی 343 اینداستریز با انتشار یک تریلر اعلام کرد در کمتر از یک ماه دیگر فصل دوم بازی از راه می‌رسد.

این سیزن جدید که Lone Wolves نام دارد، محتوای جدیدی مانند دو نقشه با نام‌های Breaker و Catalyst و یک سیستم بتل‌پس تازه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. نقشه‌ی Breaker شامل بخش‌هایی پر شده از مواد مذاب می‌شود که چالش جدیدی در حرکت و مبارزات بازیکنان ایجاد می‌کند. این فصل جدید در تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

این به‌روزرسانی همچنین حالت‌های جدیدی مانند Land Grab و Last Spartan Standing را نیز به بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت اضافه می‌کند. همچنین تغییراتی در بخش King of the Hill ایجاد شده است که تجربه‌ای متفاوت از این حالت بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی فصل دوم بازی Halo Infinite را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

به‌گفته‌ی 343 اینداستریز، بتل‌پس موجود در این فصل امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی به بازیکنان می‌دهد. همچنین دارندگان بتل‌پس پرمیوم می‌توانند با کامل کردن چالش‌ها و سطوح مختلف بتل‌پس به میزان ۱۰۰۰ امتیاز CR درون بازی را دریافت کنند. این بخشی از تغییرات سیستم پاداش‌دهی بازی است که در زمان انتشار بخش چندنفره بازی در آبان گذشته با انتقاد بازیکنان همراه شده بود.

مقاله‌های مرتبط:

براساس اطلاعات منتشر شده، رویدادها و محتوای داستانی خاصی با این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌شود که هنوز جزئیات دقیقی از آن در دسترس نیست. همچنین قابلیت Co-op در بخش داستانی بازی Halo Infinite و بخش Forge نیز در هنگام انتشار این فصل جدید به بازی اضافه نخواهند شد. هرچند به‌گفته‌ی سازندگان بازی حالت کوآپ در بخش کمپین، در اوسط فصل دوم بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Halo Infinite برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده