// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

سازنده Gears جدید از تاثیرگذاری مثبت آنریل انجین 5 روی بازی می‌گوید

استودیو The Coalition شرکت مایکروسافت که بازی‌های اخیر مجموعه‌ی Gears را تولید کرده است، بابت استفاده از آنریل انجین 5 برای ساخت اثر جدید خود هیجان دارد.

یکی از تیم‌هایی که مشغول استفاده از آنریل انجین 5 شده، استودیو The Coalition است. این سازنده‌ی قسمت‌های اخیر سری Gears اکنون مراحل ساخت بازی جدید مجموعه را جلو می‌برد و برای انجام این کار از موتور بازی‌سازی UE5 شرکت اپیک گیمز استفاده می‌کند. اصلا در بخشی از رویداد State of Unreal دیدیم که استودیو The Coalition یک دمو فنی ساخته‌شده با آنریل انجین 5 به اسم The Cavern را به نمایش درآورد. The Cavern نشان می‌دهد که چه‌طور اِلِمان‌های تشکیل‌دهنده‌ی تصاویر دارای کیفیت سینمایی می‌توانند حالا به‌صورت Real-Time مورد پردازش گرافیکی قرار بگیرند و یک تجربه‌ی گرافیکی خلق‌شده با ۱۰ها میلیون پالیگان را تقدیم مخاطب کنند.

براساس توضیحات استودیو The Coalition، دمو The Cavern نمایش‌دهنده‌ی ۱۰۰ برابر پیشرفت گرافیکی در جزئیات تصویر است. کیت رینر، کارگردان فنی استودیو نام‌برده در مصاحبه با Xbox Wire توضیح داد: «ما بسیار زود به آنریل انجین 5 دسترسی پیدا کردیم و باتوجه‌به ابزارها و امکانات تازه‌ی UE5، خیلی سریع متوجه مزایای ساخت بازی‌های آتی خود با آن شدیم. این موتور بازی‌سازی امکان بهره بردن بازی از کیفیت تصویری بالاتر و محیط‌های بزرگ‌تر با اِلِمان‌های تعاملی بیشتر را فراهم می‌کند».

تماشا ویدیو با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب رسمی Xbox

او گفت که علاوه‌بر موارد نام‌برده هم دلایل بیشتری برای هیجان‌زده بودن تیم سازنده برای استفاده از آنریل انجین 5 وجود دارد. در نتیجه به نظر می‌رسد که استودیو The Coalition به‌لطف استفاده از آنریل انجین 5 می‌تواند آثاری همچون بازی Gears جدید را طوری بسازد که به خوبی از حداکثر قدرت ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی روز بهره ببرد. در این بین باید دید که چه زمانی شرکت مایکروسافت سراغ رونمایی رسمی از قسمت جدید مجموعه بازی Gears خواهد رفت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده