// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

اعلام زمان برگزاری کنفرانس شرکت THQ Nordic در سال ۲۰۲۲

THQ Nordic به‌عنوان یکی از سازندگان و ناشرهای شناخته‌شده در صنعت ویدیوگیم اعلام کرد که امسال یک کنفرانس مطبوعاتی را در ماه اوت برگزار می‌کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی مشخص شد که راس ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۱ مرداد (۱۲ اوت) شاهد پخش کنفرانس جدید THQ Nordic خواهیم بود. فراموش نکنید که THQ Nordic به‌عنوان بخشی از شرکت عظیم Embracer Group، صاحب تیم‌های بازی‌سازی متفاوت و مجموعه‌های گوناگون است. در نتیجه بازی‌های متنوعی می‌توانند در برنامه حضور داشته باشند.

برگزارکنندگان می‌گویند که در کنفرانس مورد بحث چند بازی جدید برای نخستین بار معرفی خواهند شد؛ آثاری که برخی از آن‌ها مجموعه‌های تازه‌ای را به وجود می‌آورند و بعضی از آن‌ها با دریافت لایسنس از شرکت‌های دیگر ساخته می‌شوند. البته که تریلرهای جدید آثار در حال ساخت و معرفی‌شده‌ی شرکت همچون بازی Outcast 2 - A New Beginning و بازی Jagged Alliance 3 بخشی از مراسم را به خود اختصاص می‌دهند.

پوستر شخصیت های بازی های THQ Nordic

ای تیری ۲۰۲۲ کنسل شد، مایکروسافت براساس گزارش‌ها یک کنفرانس در ماه ژوئن خواهد داشت، سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی طی ماه ژوئن برگزار خواهد شد، الکترونیک آرتز امسال برنامه‌ای برای پخش کنفرانس EA Play ندارد و یک ناشر شناخته‌شده‌ی دیگر در جهان بازی‌های ویدیویی سراغ اعلام زمان از راه رسیدن نمایش جدید خود طی ماه اوت رفت. این وسط تعداد زیادی از مهم‌ترین اخبار بازی به شکل کاملا ناگهانی و در قالب توییت به‌دست گیمرها می‌رسند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده