// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۲

بازسازی دو بازی Max Payne برای PC و کنسول های نسل ۹ توسط رمدی

استودیو بازی‌سازی رمدی به‌صورت رسمی اعلام کرد که ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne را در توافق با شرکت راک‌استار تولید می‌کند.

دو بازی نخست مکس پین در حال بازسازی هستند و استودیو Remedy Entertainment این دو ریمیک را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne در یک پکیج و همراه‌با یکدیگر تقدیم گیمرها می‌شوند و رمدی برای تولید آن‌ها از موتور بازی‌سازی Northlight استفاده می‌کند؛ انجینی که بازی Control و بازی Quantum Break با آن ساخته شدند.

ریمیک‌های دو بازی مکس پین در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارند و براساس توضیحات استودیو Remedy نباید منتظر باشیم که زود به‌دست ما برسند. سم هوزر، موسس راک‌استار در رابطه با این خبر گفت: «وقتی دوست‌های قدیمی ما از رمدی به سراغ راک‌استار آمدند تا در رابطه با بازسازی بازی Max Payne و بازی Max Payne 2 صحبت کنند، هیجان‌زده شدیم. ما به‌شدت طرفدار آثار ساخته‌شده توسط تیم رمدی در طول سال‌های فعالیت این استودیو هستیم و نمی‌توانیم برای تجربه‌ی نسخه‌های جدید صبر کنیم».

چهره مکس پین در پس زمینه قرمز

اخبار بازی رسمی طی ماه‌های اخیر، این‌گونه از راه می‌رسند. به همین خاطر گیمرها ناگهان می‌فهمند که در آینده قرار است با عرضه‌ی ریمیک رسمی دوباره قدم به فضای نئو-نوآر دو بازی مکس پین بگذارند؛ تا هم مجددا با نویسندگی قدرتمند سم لیک به فکر فرو برویم و هم یک بار دیگر خود را در دل گیم‌پلی دل‌چسب آن گم کنیم.

شرکت Rockstar وظیفه‌ی تأمین هزینه‌ی ساخت اثر را بر عهده گرفته است. همچنین اعلام شد که بازی مکس پین و بازی مکس پین 2 با بهره بردن از بودجه‌ی تولید آثار AAA مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده