// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶

احتمال اضافه شدن دارث ویدر به فورتنایت در آینده

مخاطب‌ها با بررسی اسامی فولدرهای به نمایش درآمده روی یکی از مانیتورها در بخشی از کنفرانس جدید شرکت اپیک گیمز، متوجه شدند که احتمالا Darth Vader از جهان استار وارز به فورتنایت می‌آید.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی که بیرون‌آمده از دقت فراوان طرفدارها به کنفرانس پخش‌شده با محوریت آنریل انجین 5 هستند، شاید اسکین دارث ویدر در مسیر اضافه شدن به فورتنایت در آینده‌ی نزدیک باشد. باتوجه‌به این حقیقت که بازی Fortnite بارها میزبان کراس‌اورهای این‌گونه در همکاری اپیک گیمز با دیزنی بوده است، رخ دادن این اتفاق اصلا تعجب‌آور نخواهد بود. بالاخره به یاد داریم که مدتی قبل بوبا فت و مندلورین به فورتنایت آمدند.

بخشی از رویداد جدید اپیک گیمز به بازی Fortnite می‌پرداخت و پشت صحنه‌ی ساخت فصل‌های جدید آن را نشان می‌داد. طرفدارها توانستند با زوم فراوان روی تصاویر ثبت‌شده از ویدیو، عبارت Vader را روی یکی از فولدرها مشاهده کنند. این وسط وجود عبارت C3S3 در نام فولدر هم باعث شد که آن‌ها حدس بزنند دارث ویدر در فصل سوم چپتر سوم فورتنایت به بازی اضافه می‌شود. در نتیجه اول باید فصل دوم چپتر سوم که اکنون در جریان است، به پایان برسد تا سپس بازیکنان شاهد از راه رسیدن شخصیت Darth Vader از جهان جنگ ستارگان (جنگ‌های ستاره‌ای/Star Wars) باشند.

پوستر فصل دوم از چپتر سوم بازی فورتنایت

فراموش نکنید که هنوز به هیچ عنوان شرکت اپیک گیمز به شکل رسمی تایید نکرده است که دارث ویدر به بازی Fortnite می‌آید. بااین‌حال توجه به فاصله‌ی چند هفته‌ای باقی‌مانده تا پخش سریال Obi-Wan Kenobi شبکه آنلاین دیزنی پلاس و این نکته‌ی پیداشده توسط طرفدارها، واضح به نظر می‌رسد که احتمال قرارگیری اسکین آنتاگونیست نام‌برده در فورتنایت وجود دارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده