نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱

عرضه نسخه ۱.۰ بازی eFootball در هفته آینده

با اعلام شرکت کونامی، نسخه‌ی 1.0 بازی eFootball طی هفته‌ی آینده در قالب یک آپدیت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت که ویژگی‌ها و اصلاحات مختلفی را به همراه دارد.

سرانجام شرکت Konami قصد دارد به‌روزرسان ۱.۰ بازی eFootball را که درواقع نسخه‌ی کامل‌شده‌ی آن از زمان عرضه به شمار می‌آید، در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ (۱۴ آوریل ۲۰۲۱) عرضه کند. طبق اطلاعات منتشرشده، این نسخه به رفع اشکالات مختلف و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به گیم‌پلی می‌پردازد؛ مواردی که بسیاری از طرفداران از سال گذشته منتظر ارائه‌ی آن‌ها بودند.

به‌گفته‌ی کونامی، به‌روزسانی نسخه‌ی ۱.۰ واقعا بازی eFootball را از یک دموی نمایشی به اولین نسخه‌ی کامل از این سری جدید فوتبال تبدیل خواهد کرد. طبق جدیدترین بیانیه‌ی تیم توسعه در وب‌سایت رسمی بازی eFootball، آن‌ها سخت تلاش کرده‌اند تا مجددا اعتماد طرفداران سری PES را به‌دست آوردند. همچنین اعضای این تیم اعلام کردند که به بازخوردهای مردم جهت رفع اشکالات، بهبود رقابت‌های آنلاین و اضافه کردن مکانیسم‌های مختلف به گیم‌پلی توجه داشته‌اند.

اسکرین‌شات‌هایی از بازی eFootball کونامی

یکی از مواردی که با به‌روزرسان جدید به بازی اضافه شده است، بخش Dream Team است که در گذشته تحت عنوان Creative Team شناخته می‌شد. بخش Dream Team به افراد این امکان را می‌دهد تا ترکیبی دلخواه متشکل از بازیکنان خود و بازیکنان واقعی فوتبال را در قالب یک تیم آلتیمیت تشکیل دهند. همچنین تغییراتی در سیستم‌های مختلف گیم‌پلی ایجاد شده است. به‌گفته‌ی کونامی پس از نصب آپدیت، سیستم دفاع به‌صورت کلی هوشمندانه‌تر عمل می‌کند. همچنین مخاطب‌ها می‌توانند به بازیکنان تیم خود دستوراتی برای تنه زدن به حریفان، فراخوانی برای اعمال فشار و پرس یک به یک را بدهند.

در نسخه‌ی ۱.۰ بازی eFootball مکانیسم پاس دادن نیز اصلاح شده است. از این به بعد هوش مصنوعی بازی عملکرد بهتری در هنگام دریافت توپ یا پاس دادن به دیگران خواهد داشت. همچنین کونامی قابلیت Stunning Pass را برای ظرافت و دقت بیشتر سیستم پاس دادن در بازی گنجانده است. از دیگر تغییرات نسخه‌ی کامل بازی فوتبال شرکت کونامی می‌توان به سیستم شوت‌زنی اشاره کرد. تیم سازنده سعی کرد که انواع سبک‌های مختلف شوت را برای استفاده بازیکنان در موقعیت‌های گوناگون در دسترس قرار دهد و درکنار آن سیستم دریبل زدن نیز بهبودهایی داشته است.

گیم پلی بازی eFootball

کونامی در سطح تیمی، گزینه‌های جدیدی را به رابط کاربری بازی اضافه کرده است تا افراد بتوانند ترکیب خود را به‌سادگی تغییر دهند و تاکتیک‌های گوناگون خود را با تغییر نقش بازیکنان در زمین اجرا کنند. همچنین کونامی اعلام کرد که بهبودهایی در سرویس آنلاین و سرورهای بازی eFootball ایجاد شده است تا اتصال آنلاین در بازی شرایط بهتری داشته باشد. این جزئیات ارائه‌شده تنها موارد اندکی از اصلاحات و پیشرفت‌های نسخه‌ی ۱.۰ بازی فوتبالی شرکت Konami به شمار می‌آید.

نسخه‌ی کامل از بازی eFootball در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) سال گذشته عرضه شود اما باتوجه‌به مشکلات بسیار نسخه‌ی اولیه و بازخوردهای بسیار منفی منتقدان با تأخیر چند ماهه مواجه شد. در پایان شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده