// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

اضافه شدن شخصیت بازی Child of Light به Bloodstained: Ritual of the Night

آپدیت رایگان بازی Bloodstained: Ritual of the Night کاری کرد که گیمرها بتوانند آن را با شخصیت Aurora از بازی Child of Light شرکت یوبیسافت تجربه کنند.

استودیو بازی‌سازی ArtPlay آپدیت 1.30 بازی Bloodstained: Ritual of the Night را تحویل طرفدارها داد تا برخی از باگ‌ها را از بین ببرد، شرایط فنی بازی را بهبود ببخشد و صدالبته رویداد کراس‌اور با بازی Child of Light را برگزار کند. به‌لطف عرضه‌ی این آپدیت رایگان حالا می‌توانیم در نقش شخصیت Aurora از بازی Child of Light مشغول تجربه‌ی Bloodstained: Ritual of the Night شویم.

ادامه‌ی پشتیبانی سازندگان از بازی Bloodstained که در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد، در نوع خود واقعا جالب به نظر می‌رسد. این در حالی است که خود بازی Child of Light حدود هشت سال قبل توسط شرکت Ubisoft منتشر شد و شاید کمتر کسی انتظار داشت که طی سال ۲۰۲۲ شاهد کراس‌اور آن با یک بازی دیگر باشد.

گیم پلی شخصیت Aurora از بازی Child of Light شرکت یوبیسافت در بازی Bloodstained Ritual Of The Night

کاهش مدت‌زمان ری‌لود بازی پس از مرگ در نقش شخصیت Miriam، حل مشکل آسیب دیدن Miriam از دیوارهای تیغه‌دار در حال استفاده از Reflector Ray و ازبین‌بردن ایراد بیرون زدن متن از محیط مشخص‌شده در زبان‌های مختلف، پیشرفت‌های بازی Bloodstained: Ritual of the Night پس از نصب آپدیت 1.30 هستند.

در توضیحات رسمی سازندگان برای آمدن Aurora به Bloodstained: Ritual of the Night می‌خوانیم: «Aurora راه خود را گم کرد و در یک سرزمین عجیب، خطرناک و جدید بیدار شد. او مجهز به شمشیر Matildis و در همراهی با Igniculus وفادار، باید راهی برای فرار پیدا کند. با اینکه اوضاع واقعا وخیم به نظر می‌رسد، او تنها نیست. Johannes به وی کمک می‌کند که قدرت خود را افزایش دهد؛ با استفاده از آیتم‌های تبدیل‌کننده‌ای که در نقاط مختلف جهان بازی داخل صندوقچه‌ها قرار دارند».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده