نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸

اضافه شدن اتزیو و ایوور از Assassin’s Creed به بازی فورتنایت

با تایید اپیک گیمز، دو شخصیت اتزیو و ایوور از سری Assassin’s Creed این هفته ازطریق فروشگاه آیتم‌های بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

طبق جدیدترین بیانیه‌ی شرکت اپیک گیمز، بازیکنان بازی بتل‌رویال و محبوب Fortnite این هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه به محتوای بسیار هیجان‌انگیزی دست پیدا کنند. به‌طور دقیق‌تر، از روز پنج‌شنبه، ۱۸ فروردین (۷ آوریل) دو شخصیت محبوب اتزیو و ایوور از سری Assassin’s Creed شرکت یوبیسافت به فروشگاه بازی فورتنایت اضافه خواهند شد. همان‌طور که طرفداران فورتنایت انتظار دارند، این قهرمانان تجهیزات و انیمشین‌های جدید و منحصربه‌فردی را به همراه دارند.

به‌گفته‌ی اپیک گیمز، شخصیت Ezio علاوه‌بر لباس خود در بازی Assassin’s Creed Brotherhood می‌تواند از هیدن بلیدها به‌عنوان Pickaxe استفاده کند. همچنین Emote مشهور وی به‌نام Assassin’s Strike در بازی فورتنایت گنجانده شده است که آن را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

اضافه شدن اتزیو به بازی فورتنایت

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد شخصیت ایوور آیتم‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی به همراه دارد. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، ایوور می‌تواند هودی خود را با استفاده از استایل جایگزین Cloaked بپوشد تا بیشتر به یک قاتل حرفه‌ای شبیه شود. همراه‌با شخصیت ایوور، سپر Back Bling که نماد قبلیه‌ی Raven محسوب می‌شود و تبرهای دستی وی به‌عنوان Pickaxe عرضه خواهند شد که هر دوی آن‌ها Emote منحصر‌به‌فرد Viking War Cry را به‌همراه دارند. علاوه‌بر‌این موارد، گلایدر Wolf-Kissed Longboat از بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز به فروشگاه بازی خواهد آمد.

ایوور در بازی فورتنایت

به‌گفته‌ی اپیک گیمز، تمامی محتویات گفته شده از شخصیت اتزیو و ایوور به‌صورت یکجا در باندل Tales from the Animus قابل خرید هستند. همچنین امکان خرید این آیتم‌ها به‌صورت مجزا وجود دارد. در باندل Tales from the Animus علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، آیتم‌های دیگری مانند اسپری Wolf-Kissed، صفحه‌ی بارگذاری ایوور s Fury، شکلک‌های Raven Clan و پوستر Tales from the Animus گنجانده شده است.

آیتم‌های ایوور در بازی Fortnite

آیتم‌های ایوور در بازی فورتنایت

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این محتویات جدید بازی فورتنایت را با ما در میان بگذارید.


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده