نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

به پایان رسیدن ساخت بازی Sniper Elite 5

با اعلام استودیوی Rebellion، روند توسعه‌ی بازی Sniper Elite 5 رسما به پایان رسید و این بازی در ماه آینده‌ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

حدود پنج سال از زمان انتشار آخرین نسخه از سری تیراندازی Sniper Elite می‌گذرد. بااین‌حال تا چند هفته‌ی دیگر علاقه‌مندان به نبردهای چریکی جنگ جهانی دوم می‌توانند نسخه‌ی پنجم سری Sniper Elite؛ جدیدترین اثر استودیوی Rebellion را تجربه کنند.

امروز استودیوی Rebellion در حساب توییتر خود خبر گلد شدن Sniper Elite 5 را به‌صورت رسمی به هواداران این سری اعلام کرد. این بدان معنا است که روند تولید و ساخت بازی Sniper Elite 5 رسما به پایان رسیده و حالا بازی آماده عرضه در فروشگاه‌های دیجیتالی و فیزیکی شده است. بااین‌حال تیم توسعه‌ی بازی از هم‌اکنون تا زمان عرضه‌ی آن زمان دارد به رفع اشکالات و بهینه‌سازی بیشتر بازی بپردازد که این تغییرات با انتشار به‌روزرسانی روز نخست عرضه یا در به‌روزرسانی‌های آینده در بازی اعمال خواهند شد.

بازی Sniper Elite 5

در بازی Sniper Elite 5 بازیکنان بار دیگر با کارل فیربرن، تک‌تیرانداز افسانه‌ای این سری همراه خواهند شد. کارل در این نسخه که مربوط‌به وقایع سال ۱۹۴۴ است، به فرانسه سفر خواهد کرد تا عملیات‌های مرگبار نازی‌ها را خنثی کند. به‌گفته‌ی استودیوی Rebellion، در این بازی علاوه‌بر بهبودهای بسیار در مکانیزم‌های گیم‌پلی مثل امکان سفارشی‌سازی بیشتر سلاح‌ها، می‌توان انتظار مکان‌ها و نقشه‌های جدید و بزرگتر را داشت. همچنین علاوه‌بر حالت کوآپ، یک بخش جدید و هیجان‌انگیز PvP به‌نام Invasion به این سری اضافه شده است که باتوجه‌به نمایش‌های منتشر شده از بازی، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

بازی Sniper Elite 5 قرار است در تاریخ ۵ خرداد (۲۶ می) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این بازی با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده