نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۲

بازی موبایل Rainbow Six با انتشار یک تریلر معرفی شد

یوبیسافت سرانجام با انتشار یک تریلر به‌صورت رسمی بازی Rainbow Six را برای پلتفرم‌های موبایل معرفی کرد.

ماه گذشته تام هندرسون، اینسایدر مشهور صنعت‌ بازی‌های ویدیویی از توسعه‌ی یک بازی موبایل از مجموعه‌ی پرطرفدار رینبو سیکس خبر داده بود و حالا یوبیسافت با انتشار یک تریلر این شایعات را به‌صورت رسمی تایید کرد.

این بازی که Rainbow Six Mobile نام دارد، تجربه‌ای مشابه با بازی محبوب رینبو سیکس سیج را برای کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند. بازیکنان در دو تیم پنج نفره روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت و تعدادی از نقشه های معروف سری مانند Bank و Border نیز در این بازی حضور خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده، بخش‌هایی از مپ‌های بازی نیز قابلیت تخریب پذیری دارند و بسیاری از جنبه‌های گیم‌پلی بازی مانند رابط کاربری و کنترل‌ها نیز باتوجه‌به امکانات گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند.

بسیاری از شخصیت‌های نام‌آشنای این سری مانند Ash ،Sledge ،Twitch ،Thermite و Hibana از اپراتورهای ATTACKERS و کارکترهای Caveira ،Bandit ،Smoke ،Valkyrie و Mute از اپراتورهای DEFENDERS در این بازی در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. بازیکنان می‌توانند از حالا برای ثبت‌نام شرکت در آلفای محدود بازی روی پلتفرم گوگل پلی و اپ استور به وب‌سایت رسمی Rainbow Six Mobile مراجعه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را که ترکیبی از گیم‌پلی نسخه‌ی در حال ساخت بازی و کات‌سین‌های از پیش رندر شده را به نمایش می‌گذارد در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، یک تیم مستقل درون استودیوی بزرگ کانادایی Ubisoft Montréal ساخت این بازی موبایل را برعهده دارند. ساخت این بازی از حدود سه سال پیش آغاز شده است و سازندگان بازی امیدوار هستند تا بتوانند تا پایان سال جاری این بازی را در دسترس علاقه‌مندان مجموعه‌ی Tom Clancy's Rainbow Six قرار دهند.

موفقیت‌های فراوان نسخه‌های محبوب بازی‌های شوتر کالاف دیوتی و پابجی، باعث شده است تا دیگر ناشران مجموعه‌های تیراندازی مشهور مانند ایپکس لجندز و رینبو سیکس نیز شانس خود را برای در اختیار گرفتن بخشی از این بازار پرمخاطب امتحان کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ساخته‌ی جدید یوبیسافت مونتریال می‌توانند موفقیت‌های دیگر بازیگران بزرگ بازی‌های آنلاین موبایلی را تکرار کند یا خیر.

بازی Rainbow Six Mobile در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده