نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

اضافه شدن شخصیت اسنوپ داگ به بازی Call of Duty: Mobile

اسنوپ داگ، رپر مشهور آمریکایی ، به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی Call of Duty: Mobile در بسته الحاقی The Doggfather Draw به این بازی اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، اسنوپ داگ به بازی کالاف دیوتی موبایل خواهد آمد. خریداران DLC جدید بازی Call of Duty: Mobile، علاوه‌بر یک سری تجهیزات جدید از جمله سلاح RUS-79U Equalizer، به کاراکتر قابل بازی اسنوپ داگ دسترسی خواهند داشت. اکتیویژن در تریلر زیر به معرفی بسته الحاقی جدید بازی با حضور رپر مشهور پرداخته است:

دانلود از آپارات

البته باید گفت که این اولین حضور اسنوپ داگ در بازی‌های Call of Duty محسوب نمی‌شود؛ او چند سال پیش و در بازی Call of Duty: Ghosts نیز سابقه صداپیشگی دارد. اما این نخستین‌بار است که شاهد حضور او به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی Call of Duty هستیم. لازم به ذکر است که شخصیت اسنوپ داگ در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به بازی‌های CoD: Vanguard و Warzone نیز اضافه خواهد شد.

اسنوپ داگ در یک پست وبلاگی درباره اضافه شدن این کاراکتر به بازی کالاف دیوتی می‌نویسد: «D O Double G به کالاف دیوتی برگشته و این بار خودم در بازی حضور خواهم داشت. برای همکاری با تیم COD هیجان زده هستم و قرار است اتفاقات هیجان انگیزی را برای شما رقم بزنیم.»

در مجموع ۱۰ آیتم در این بسته برای بازیکنان در نظر گرفته شده که سه مورد آن به‌طور انحصاری برای بازی Vanguard خواهد بود. ضمن اینکه شخصیت اسنوپ داگ از یک مسیر کامل برای پیشرفت کاراکتر برخوردار است و بازیکنان می‌توانند تا سطح ۲۰ این شخصیت را ارتقا دهند و آیتم‌های بیشتری را بازگشایی کنند. این موارد شامل سلاح‌ها، لباس‌های ویژه و سایر آیتم‌های ظاهری خواهد بود. اکتیویژن فعلاً جزئیات کامل محتوای بسته Snoop Dogg Operator Bundle را ارائه نکرده است.

در سایر اخبار مرتبط، اعلام شد که استودیوی Beenox که پشتیبانی محتوای فصلی بازی Call of Duty: Warzone را بر عهده دارد، شعبه‌ی جدیدی در شهر مونترال کانادا تأسیس می‌کند که روی بازی کالاف دیوتی موبایل کار خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده