نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

اعلام تاریخ انتشار SnowRunner برای کنسول های نسل ۹

با اعلام شرکت Saber Interactive، آپدیت نسل ۹ بازی SnowRunner در آینده به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

بازی SnowRunner شبیه‌ساز رقابت‌های آفرود به شمار می‌آید که توسط شرکت Saber Interactive توسعه یافت و هم‌اکنون دارای پایگاه بزرگ و اختصاصی از طرفداران این رشته‌ی ورزشی است. سازندگان این بازی نیز از زمان انتشار آن در آوریل ۲۰۲۰ با انتشار محتویات جدید و پیشنهادات گوناگون سعی در حفظ جامعه‌ی مخاطبین خود داشته‌اند.

حال استودیوی Saber Interactive و شرکت فوکس اینترتینمنت به عنوان ناشر بازی SnowRunner در یک بیانیه تایید کردند که نسخه‌ی نسل نهمی این اثر در ماه آینده عرضه خواهد شد. کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند این بازی را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. با این حال هنوز در مورد کیفیت اجرای SnowRunner روی کنسول ایکس باکس سری اس اطلاعاتی منتشر نشده است. همچنین در ادامه سازندگان به پشتیبانی بازی SnowRunner از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس (DualSense) کنسول PS5 شرکت سونی نیز پرداختند.

آب و هوای برفی در بازی Snowrunner

بازیکنانی که به تهیه‌ی بازی SnowRunner روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پرداخته‌اند نیز می‌توانند بازی خود را به صورت رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند. نسخه‌ی نسل نهمی بازی SnowRunner در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ (۳۱ می ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد. این بازی علاوه بر کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن، روی پلتفرم پی سی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده