// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: ویدئوی غیر رسمی از گیم پلی Gears of War: Ultimate Edition

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Gears of War برای ایکس‌باکس وان واقعی است. مگر این که عده‌ای دور هم جمع‌ شده‌اند تا چنین اطلاعات جعلی متقاعد‌کننده‌ای را بسازند! در ادامه با زومجی همراه باشید.

شایعات زیادی درباره‌ی Gears of War: Ultimate Edition ایکس‌باکس وان به گوش می‌رسد. حال با انتشار این ویدئو شایعات بیش از پیش قوت گرفته‌اند.

این ویدئو که توسط XboxDVR آپلود شده بود، اکنون حذف شده است. تنها بخش‌ کوتاهی از آن به مدت ۱۷ ثانیه در دسترس است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

این ویدئو توسط زومجی تایید نمی‌شود و فعلا آن را به عنوان شایعه در نظر می‌گیریم ولی ویدئوی بسیار متقاعد کننده‌ای به نظر می‌رسد.

ما نتوانستیم ویدئوی کامل را ببینیم و آن در اختیار شما قرار دهیم، اما سایت MP1st چند تصویر از ویدئوی کامل گرفته است که توجه شما را به دیدن آن‌ها توجه می‌کنم:

شایعات مبنی بر ساخت این نسخه‌ی بازسازی شده از اواخر اسفند سال گذشته شروع شد. خبری در آن زمان منتشر شد که مایکروسافت در E3 2015 از کالکشن Gears of War با بهینه‌سازی‌های فراوان برای ایکس‌باکس وان رونمایی خواهد کرد و حتی ویدئویی با کیفیت 1080p و نرخ فریم ۶۰ از آن را به نمایش خواهد گذاشت. مدتی بعد استودیوی بلک تاسک که مسئول ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Gears of War است، تمامی این شایعات را تکذیب کرد. در اوایل ماه اردیبهشت هم دوباره شایعات نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Gears of War بحث داغ محافل خبر شد. این منابع اذعان می‌کردند که چند تصویر انگشت‌شمار از بخش چند‌نفره‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ از مجموعه‌ی Gears of War را دیده‌اند و اشاره می‌کند که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان از نظر نورپردازی بهتر و کیفیت بافت‌های بازی بهبود یافته بود. این منبع خبری افزود که بخش چند‌نفره با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و اسپلش دمج، استودیوی مستقل بریتانیایی که در کارنامه‌ی خود ساخت بازی‌های Brink و Enemy Territory: Quake Wars را دارد، مسئول ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی مجموعه‌ی Gears of War است و استودیوی بلک تاسک فقط بر روی نسخه‌ی بعدی این بازی کار می‌کند.

تاکنون ۴ نسخه‌ از بازی Gears of War منتشر شده است. اولین نسخه در سال ۲۰۰۶ برای ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. نسخه‌ی دوم در سال ۲۰۰۸، نسخه‌ی سوم در سال ۲۰۱۱ و یک نسخه‌ی فرعی به نام Gears of War: Judgment در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس 360 منتشر شدند که اگر این شایعات درست باشد، تجربه تمامی این بازی‌ها باهم در ایکس‌باکس وان بی‌نظیر خواهد بود.

در مراسم E3 امسال بسیاری از این ابهامات برطرف خواهد شد و باید دید که مایکروسافت چه آشی را با چه میزان روغن برای گیمرها تدارک دیده است.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده