نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴

احتمال عرضه بازی Valorant برای کنسول‌ها

ظاهرا شرکت رایت گیمز به‌دنبال یک طراح ارشد است تا بازی شوتر تاکتیکی Valorant را در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار دهد.

بازی Valorant شرکت Riot Games به‌لطف گیم‌پلی جذاب و به‌روزرسانی‌های مداوم به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. تقریبا ۲ سال از عرضه‌ی این بازی شوتر ۵ بازیکن دربرابر ۵ بازیکن تاکتیکی می‌گذرد، اما تابه‌حال هیچ سخنی از تاریخ عرضه‌ی رسمی آن روی کنسول‌ها به میان نیامده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی شغلی اخیر شرکت رایت گیمز احتمالا نشان از انتشار بازی Valorant برای کنسول‌ها در آینده‌ی نه‌چندان دور دارد.

شرکت رایت گیمز اخیرا با انتشار یک پست در وب‌سایت خود اعلام کرد که به‌دنبال استخدام یک طراح ارشد بازی برای Valorant است. با اینکه این آگهی شغلی آشکارا بیان نمی‌کند که نسخه‌های کنسولی بازی در راه است، اما مسئولیت‌های «طراحی و اصلاح ویژگی‌ها، حالت‌ها و سیستم‌ها برای کمک به عرضه‌ی محصولات کنسولی بازی به بازار» قطعا به همین موضوع اشاره دارد. درحال‌حاضر طرفدارها باید زمان بیشتری را برای تأیید انتشار نسخه‌های کنسولی بازی منتظر بمانند.

البته نظر به اینکه تابه‌حال انتشار بازی Valorant برای کنسول‌ها رسما اعلام نشده است، باید انتظارات خود را تا زمان تأیید شرکت رایت گیمز کنترل کنیم. شرکت Riot Games در سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد با اینکه مشغول طراحی نمونه‌ی اولیه نسخه‌های کنسولی بازی است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این کار طبق انتظارات آن‌ها عملی شود. به‌هرشکل درحال‌حاضر چیزی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده