نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

اعلام تاریخ انتشار نسخه فیزیکی GTA V برای کنسول های نسل ۹

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت راکستار تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی Grand Theft Auto V روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس را اعلام کرد.

در سال گذشته شرکت راکستار اعلام کرد نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Grand Theft Auto V برای کنسول‌های نسل نهم در ماه نوامبر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. با این حال انتشار این بازی تا ماه مارس سال جاری میلادی به تعویق افتاد. البته با این که نسخه‌ی دیجیتالی بازی GTA 5 در ماه گذشته به بازار عرضه شد، نسخه‌ی فیزیکی آن هنوز برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار نگرفته است. اما براساس جدیدترین اخبار بازی، اوضاع از این نظر به زودی دچار تغییر می‌شود.

در همین راستا به تازگی شرکت Rockstar Games تاریخ عرضه‌ی دیسک‌های نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی GTA V روی کنسول‌های نسل ۹ را مشخص کرد. طبق اعلام رسمی راکستار، این نسخه از تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ (۱۲ آوریل ۲۰۲۲) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و مخاطب‌ها اکنون می‌توانند سراغ پیش‌خرید آن بروند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی GTA V به تفاوت قیمت فعلی نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی آن مربوط می‌شود؛ چرا که نسخه‌ی دیجیتالی این محصول روی پلی استیشن 5 با قیمت ۱۰ دلار و نسخه‌ی ایکس باکس آن تا تاریخ ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) با قیمت ۲۰ دلار فروخته می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده