نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸

نمایش گیم‌ پلی جدید بازی Godfall روی ایکس باکس سری ایکس

نمایش جدیدی از بازی Godfall: Ultimate Edition منتشر شده است که گیم‌پلی نسخه ایکس باکس سری ایکس این بازی را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک هفته دیگر تا انتشار بازی Godfall: Ultimate Edition روی کنسول‌های ایکس باکس باقی مانده است و حالا استودیوی Counterplay Games ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. این نمایش جدید که به‌صورت مستقیم از نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی گرفته شده است، در حدود ۱۰ دقیقه از مراحل فرعی بازی و مبارزه با باس‌فایت Gilden Commander را‌ به‌نمایش می‌گذارد.

بازیکنان در نقش Orin که یکی از آخرین بازماندگان جنگجویان Valorian است وظیفه دارند تا با همکاری دیگر مبارزان و با استفاده از زره‌های افسانه‌ای Valorplates در مقابل Macros ایستادگی کنند. بازیکنان می‌توانند با انتخاب از میان ۱۲ زره و پنج کلاس از سلاح‌های موجود، با دشمنان سرزمین Aperion بجنگند. همچنین بازیکنان می‌توانند با کمک ۳ نفر دیگر از دوستان‌شان چالش‌ها و مراحل موجود در بخش کواپ بازی را تجربه کنند و در عین‌حال لوت‌ها و غنائم بارازشی نیز به‌دست آورند. شما می‌تونید این نمایش جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این نسخه از بازی همچنین بسته‌ی الحاقی Fire and Darkness و به‌روزرسانی‌های Lightbringer و Exalted را نیز شامل می‌شود. آپدیت Exalted که در دسترس تمامی بازیکنان گادفال روی همه‌ی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد، مواردی مانند کات‌سین‌های جدید، صفحات لودینگ جدید، دیالوگ‌هایی تازه برای شخصیت ماکروس و شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها برای دریافت چالش‌ها و اطلاعات داستانی تعامل داشته باشند.

نسخه‌ی نسل نهمی گادفال برای کنسول‌های ایکس باکس نیز از ویژگی‌هایی مانند Dolby Vision برای صفحات HDR و Variable Refresh Rate نیز بهره می‌برد. این قابلیت موجب پایداری بیشتر تصویر در هنگام تغییرات نرخ فریم اجرایی بازی می‌شود و همچنین پدیده‌ی پارگی تصویر (Screen Tearing) را که گاهی در هنگام بازی برای کاربر بسیار ناخوشایند است، از بین می‌برد.

این بازی همچنین از قابلیت بازی بین‌نسلی یا Cross-Generation نیز پشتیبانی می‌کند و تمامی خریداران بازی رو کنسول‌های خانواده ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌توانند پس از به اتمام رساندن مراحل اصصلی بازی در مچ‌میکینگ به یکدیگر متصل شوند. این بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی یا کراس پلی پشتیبانی نمی‌کند.

بازی Godfall: Ultimate Edition در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و استیم عرضه می‌شود. این نسخه از بازی ۳۹.۹۹ دلار آمریکا قیمت دارد که بازیکنان پلتفرم ایکس باکس می‌توانند در هنگام عرضه و به مدت محدودی، آن را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. شما همچنین می‌توانید به بررسی زومجی از نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Godfall نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده