نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان کپکام

به تازگی شرکت کپکام از افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندهای خود خبر داد و اعلام کرد که با توجه به عملکرد تجاری این شرکت، پاداش‌هایی نیز برای کارکنان در نظر گرفته خواهد شد.

بر اساس بیانیه‌ای که در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌های جدید در وب‌سایت کپکام منتشر شد، این شرکت قصد دارد جهت حفظ استعداد و خلاقیت توسعه‌دهندگان بازی و افزایش مجموع بهره‌وری، میانگین حقوق کارمندان را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. علاوه بر این، کپکام به معرفی یک سیستم پاداش جدید پرداخت که متناسب با عملکرد تجاری، برای کارمندان مزایای بسیاری را به همراه دارد. به نظر می‌رسد شرکت کپکام برای تحقق این برنامه‌ها به دنبال یک مدیر جدید برای بخش منابع انسانی است.

در بیانیه‌ی شرکت کپکام آمده است: «کپکام با بهره‌گیری از فلسفه‌ی خود مبنی بر توسعه‌ی فرهنگ سرگرمی که احساسات بازیکنان را برانگیزد، برای رسیدگی به مشکلات پیش رو، بهبود ارزش شرکت و ایجاد یک رابطه‌‌ی مطمئن با کارکنان و سهام‌داران تلاش خواهد کرد».

نابودی شیاطین به دست ورجیل در Devil May Cry 5

همچنین کپکام قصد دارد به ارتقای فرآیندهای بررسی عملکرد کارمندان و بهبود برنامه‌های آموزشی خود در آینده بپردازد. کپکام اعلام کرد زیر نظر مدیر جدید، منابع خود را در چهار بخش تحقیق و توسعه، مدیریت سلامت و بهره‌وری، استراتژی فردی و منابع انسانی سازماندهی خواهد کرد تا به طور پایدار شاهد تداوم ساخت عناوین بزرگ AAA و با کیفیت در آینده باشیم:

«با این ساختار، کپکام قادر خواهد بود جهت تقویت میزان بهره‌وری، برای ایجاد محیط کاری مناسب برای کارمندان، بهبود فعالیت‌های آموزشی و استخدام توسعه‌دهندگان جدید تلاش کند».

 مبارزه با هیولا در بازی Monster Hunter Rise

کپکام در سال‌های اخیر توانسته است با انتشار بازی‌های موفق و تحسین‌شده به مانند ریمیک Resident Evil 2، نسخه‌ی پنجم Devil May Cry و Monster Hunter World به موفقیت‌ و سود بسیار برسد. با این حال کپکام تنها شرکتی نیست که اقدام به افزایش حقوق کارمندان خود کرده است. در اوایل ماه مارس شرکت بندای نامکو نیز اعلام کرد حقوق کارمندان خود را حدود ۵۰ هزار ین در ماه افزایش خواهد داد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اقدام شرکت کپکام را با زومجی مطرح سازید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده