نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

عدم عرضه ری تریسینگ برای نسخه‌های ایکس باکس بازی Minecraft در آینده نزدیک

استودیو Mojang هیچ برنامه‌ای جهت عرضه‌ی قابلیت ری تریسینگ برای نسخه‌های ایکس باکس بازی Minecraft در آینده‌ی نزدیک ندارد.

هفته‌ی گذشته یک به‌روزرسانی آزمایشی برای بازی Minecraft منتشر شد که منحصرا در دسترس اینسایدرهای ایکس باکس قرار گرفت و کدهای قابلیت ری تریسینگ را به آن اضافه کرد. این موضوع باعث گمانه‌زنی‌های فراوان مبنی‌بر راه‌یابی این ویژگی محبوب به بازی در آینده‌ی نه‌چندان دور شد. بااین‌وجود، استودیو Mojang، توسعه‌دهنده‌ی ماینکرفت اکنون اعلام کرده است که این یک اشتباه ناخواسته بوده است و به‌هیچ‌وجه نمایانگر برنامه‌های آتی آن‌ها نیست.

استودیو موجنگ اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که کد قابلیت ری تریسینگ در نسخه‌ی آزمایشی بازی Minecraft تنها یک نمونه‌ی اولیه بود که درحال‌حاضر حذف شده است. افزون‌براین، این توسعه‌دهنده تأیید کرد که حداقل در آینده‌ی نزدیک هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی قابلیت رهگیری پرتو به نسخه‌های ایکس باکس بازی ماینکرفت ندارد. بنابراین طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر راه‌یابی این قابلیت پرطرفدار به بازی باشند.

البته این به آن معنا نیست که قابلیت ری تریسینگ هرگز به نسخه‌های کنسولی بازی Minecraft اضافه نمی‌شود، اما به‌هرشکل فعلا بازیکن‌ها باید انتظارات خود را کنترل کنند. مایکروسافت قبل از شروع نسل ۹ حتی از یک نسخه‌ی آزمایشی ماینکرفت با قابلیت رهگیری پرتو استفاده کرد تا قابلیت‌های گرافیکی کنسول ایکس باکس سری ایکس را در آن زمان به نمایش بگذارد. بنابراین باید منتظر ماند و دید که این ویژگی پرطرفدار چه زمانی سر از بازی در خواهد آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده