// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

لغو کامل و رسمی برگزاری رویداد E3 2022

اتحادیه سرگرمی های نرم‌افزاری (ESA) به‌صورت رسمی تایید کرد که E3 2022 به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود.

حدود سه ماه قبل فهمیدیم که امسال خبری از برگزاری حضوری نمایشگاه E3 نخواهد بود. حالا ESA (اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری) به‌عنوان برگزارکننده‌ی این رویداد در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که E3 2022 اصلا برگزار نمی‌شود؛ دقیقا همان اتفاقی که برای E3 2020 هم رخ داد.

برای نگاه انداختن به اتفاقات افتاده برای E3 طی چندین و چند ماه اخیر باید به یاد داشته باشیم که در سال ۲۰۲۱ شاهد برگزاری آنلاین و کاملا غیرحضوری ای تیری بودیم. در ابتدا ESA می‌گفت که در سال ۲۰۲۲ رویداد ای‌تیری به شکل حضوری برگزار خواهد شد. سپس وقتی همه خبر رسمی لغو برگزاری حضوری نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۲ را شنیدند، افراد علاقه‌مند به این رویداد امیدوار بودند که حداقل دوباره مثل سال قبل شاهد برگزاری دیجیتالی آن باشند. سپس شایعاتی به گوش رسید که خبر از احتمال لغو کامل E3 2022 می‌داد و حالا این خبر به‌صورت رسمی اعلام شده است.

چند نفر در حال دیدن نمایشگاه E3 2021 در موبایل خود

برگزارکنندگان ای‌تیری همزمان با تایید لغو E3 2022 به رسانه IGN گفتند که در سال ۲۰۲۳ می‌خواهند قوی‌تر از گذشته بازگردند. در بیانیه‌ی رسمی اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری می‌خوانیم: «ما انرژی و منابع خود را به ارائه‌ی یک تجربه‌ی حضوری و آنلاین احیاشده در تابستان سال بعد اختصاص می‌دهیم.

چه بخواهید با حضور در سالن رویداد از E3 2023 لذت ببرید و چه با دستگاه‌های هوشمند مورد علاقه‌ی خود این کار را انجام بدهید، ای‌تیری سال بعد می‌تواند جامعه‌ی کاربرها، رسانه‌ها و افراد فعال در صنعت بازی‌سازی را با ارائه‌ی تجربه‌ای کاملا جدید و تعاملی، مجددا دور هم جمع کند. ما مشتاق ارائه‌ی E3 از لس آنجلس به طرفدارها در نقاط گوناگون دنیا در سال ۲۰۲۳ هستیم».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده