// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

احتمال ارائه اشتراک خانوادگی گیم پس از سوی مایکروسافت

جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال می‌گوید که مایکروسافت اشتراک خانوادگی گیم پس برای پنج نفر به‌صورت همزمان را ارائه خواهد داد.

براساس گزارش اختصاصی و جدید رسانه Windows Central ظاهرا به‌زودی مایکروسافت امکان اتصال حداکثر پنج اکانت به یک اشتراک خانوادگی سرویس گیم پس را به بازیکن‌ها می‌دهد. مشترک‌های گیم پس می‌توانند به‌جای داشتن اشتراک برای هر اکانت، با اشتراک خانوادگی به ۱۰۰ها بازی حاضر در گیم پس روی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های ایکس باکس دسترسی داشته باشند. البته که به‌لطف xCloud می‌توانید در صورت برخورداری از اینترنت پرسرعت مناسب، سراغ اجرای استریم‌محور بازی‌های روی دستگاهی مثل موبایل هوشمند خود هم بروید.

کوردن می‌گوید که مایکروسافت از چند وقت قبل مایل به ارائه‌ی اشتراک خانوادگی برای گیم پس بوده است و طی سال جاری میلادی، این نوع از اشتراک سرویس نام‌برده راه‌اندازی می‌شود. همچنین او می‌گوید که اگر پنج نفر از یک اشتراک خانوادگی استفاده کنند، هزینه‌ی نهایی پرداخت‌شده برای گیم پس بسیار کمتر از مجموع هزینه‌ی پنج اشتراک جداگانه خواهد بود.

پنج اکانت که از یک اشتراک اصلی بهره می‌برند، باید متعلق به یک کشور باشند. در این بین خبرنگار ویندوز سنترال نمی‌داند که آیا اشتراک خانوادگی PC Game Pass و اشتراک خانوادگی Xbox Game Pass هم خواهیم داشت یا اشتراک خانوادگی مخصوص بالاترین سطح اشتراک گیم پس یعنی Xbox Game Pass Ultimate است. جز کوردن احتمال می‌دهد که در آینده‌ی نزدیک شاهد اعلام خبر رسمی اشتراک خانوادگی گیم پس از سوی شرکت مایکروسافت باشیم.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده