// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰

ادامه انتشار دی ال سی و آپدیت برای بازی Dead Cells تا یک سال آینده

بازی Dead Cells هنوز به پایان راه نرسیده است و سازندگان همچنان حداقل یک سال دیگر از آن پشتیبانی خواهند کرد.

استودیو Motion Twin، سازنده‌ی دد سلز در جریان جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که انتشار آپدیت‌های رایگان و DLC برای محصول مستقل حداقل تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. این بازی روگ‌لایت اکشن ساید-اسکرولینگ که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد، به‌لطف پشتیبانی سازندگان همچنان گسترش می‌یابد و محتوای بیشتری را تقدیم کاربرها می‌کند.

به‌تازگی آپدیت رایگان Break the Bank برای بازی Dead Cells عرضه شد تا مواردی همچون یک منطقه‌ی تازه و چند سلاح را به آن اضافه کند. مطابق صحبت سازندگان چه گیمر فقط مایل به دریافت آپدیت‌های رایگان باشد و چه بخواهد برای بسته‌های الحاقی بیشتر پول خرج کند، دد سلز از پاسخ به نیازهای او برمی‌آید. سازندگان گفتند که برای برخی از محتواهای جدید بازی Dead Cells بسیار بسیار هیجان‌زده هستند.

بسته الحاقی The Bad Seed، بسته الحاقی Fatal Falls و بسته الحاقی The Queen and the Sea که کنار یکدیگر یک سه‌گانه را تشکیل می‌دهند، DLCهای پولی عرضه‌شده برای دد سلز تا امروز هستند. البته سازندگان طی سال‌های اخیر فقط مشغول افزایش حجم محتوای محصول خود نبودند و با برخی از به‌روزرسانی‌ها موفق به رفع انواع‌واقسام ایرادات جزئی برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر به گیمرها شدند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده