نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

نمایش عواقب تصمیمات بازیکن در تریلر بازی Weird West

تریلر تازه بازی اکشن نقش‌آفرینی Weird West نشان می‌دهد که چگونه نابودی کامل جمعیت یک شهر می‌تواند آن را به یک منطقه‌ی متروکه تبدیل کند.

مراحل تولید بازی Weird West اخیرا به پایان رسید و این محصول ساخته‌ی استودیو WolfEye امروز در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که قسمت پنجم و پایانی ویدیوهای Road to Weird West پخش شده است که بار دیگر انتخاب‌های گوناگون بازیکن‌ها و پیامدهای حاصل از آن‌ها را نشان می‌دهد. این بازی اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی Immersive Sim است که در فضایی فراطبیعی از غرب وحشی جریان دارد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی ویرد وست را در ادامه تماشا کنید که شرکت Devolver Digital را به‌عنوان ناشر می‌شناسد.

دانلود از آپارات

بازیکن‌ها با کنترل یکی از پنج کاراکتر اصلی Weird West این امکان را خواهند داشت تا مسائل را به‌شکل مسالمت‌آمیز یا به‌صورت مخفیانه حل کنند. از طرف دیگر می‌توان به‌سادگی در محیط چرخید و همه‌ی دشمنان را از پا درآورد. به‌عبارت دیگر،  این بازی شما را تشویق می‌کند تا هرطور که می‌خواهید آن را تجربه کنید و در انتهای مسیر جان سالم به در ببرید. اگر تمایل به استفاده از سلاح دارید، می‌توانید از توانایی شلیک همزمان به چند دشمن استفاده کنید. اگر مخفی‌کاری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید نامرئی شوید یا حتی با استفاده از یک بدل دشمن‌ها را گمراه کنید.

در بازی Weird West دشمنانی پیدا خواهید کرد و حتی امکان دارد که جایزه‌بگیرها ردتان را بگیرند و بعدها جلوی راه‌ شما سبز شوند. نکته‌ی جالب اینکه ازبین‌بردن کامل جمعیت یک شهر آن را به یک شهر متروکه تبدیل می‌کند. این تنها یکی از عواقبی است که بازیکن‌ها با تصمیم‌های خود باعث وقوع آن می‌شوند. البته درحال‌حاضر معلوم نیست که این موضوع هنگام تجربه‌ی بازی با بقیه‌ی کاراکترها چه تأثیری روی گیم‌پلی خواهد داشت.

مدتی قبل استودیو ولف‌آی تصمیم به تأخیر چند ماهه‌ی Weird West گرفت تا اطمینان حاصل کند که بازی در زمان عرضه بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. این بازی امروز مورخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی اکشن نقش‌آفرینی از همین امروز به گیم پس نیز راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده