نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷

حذف بازی Persona 5 از پلی استیشن پلاس کالکشن

شرکت سونی تأیید کرد که بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Persona 5 به‌زودی پلی استیشن پلاس کالکشن را ترک می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، سونی تأیید کرد که بازی Persona 5 در تاریخ ۱۱ می ۲۰۲۲ (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) از PS Plus Collection خارج می‌شود. شرکت Sony اخیرا با انتشار یک پست تازه ضمن رونمایی از فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه آوریل سال ۲۰۲۲ تأیید کرد که بازی نقش‌آفرینی ژاپنی پرسونا ۵ به‌زودی از پلی استیشن پلاس کالکشن حذف خواهد شد. کاربرانی که این بازی را پیش از حذف آن از سرویس یادشده به حساب خود اضافه کنند، همواره با اشتراک PS Plus خود می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

پلی استیشن پلاس کاکشن به‌عنوان یک مزیت تازه برای مشترک‌های پلاس روی کنسول PS5 عرضه شد و شامل ۲۰ اثر کنسول پلی استیشن 4 ازجمله چند بازی فرست-پارتی سونی بود. البته PS Plus Collection امکان تجربه‌ی بازی‌های شرکت‌های دیگر نظیر بازی Final Fantasy XV و بازی Monster Hunter World را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد. پلی استیشن پلاس کالکشن کار خود را با پلی استیشن 5 در نوامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد و از آن زمان تغییرات زیادی در فهرست بازی‌های آن به‌وجود نیامده است.

فهرست آثار سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آوریل ۲۰۲۲ شامل بازی چندنفره‌ی آنلاین Hood: Outlaws & Legends، بازی Slay the Spire و بازی Spongebob Squarepants: Battle For B Bottom – Rehydrated می‌شود. البته که مخاطب‌ها می‌دانند سونی می‌خواهد برای بهبود عملکرد سرویس PlayStation Plus تغییراتی را در آن ایجاد کند. سرویس اشتراکی تازه، اشتراک پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو را ادغام می‌کند. پلی استیشن پلاس جدید در ماه ژوئن (بازه‌ی زمانی ۱۱ خرداد تا ۹ تیر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و دارای سه سطح Extra ،Essential و Premium است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده