نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵

فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه آوریل سال ۲۰۲۲

مایکروسافت اعلام کرد که سرویس ایکس باکس لایو گلد در آوریل ۲۰۲۲ چه آثاری را تقدیم کاربرها خواهد کرد. مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هم به این ۴ بازی دسترسی پیدا می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Microsoft از فهرست بازی‌های ماه آوریل ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس لایو گلد رونمایی به عمل آورده است. کاربران این سرویس اشتراکی در ماه آینده قادر خواهند بود تا طبق معمول ۴ بازی دیگر را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به حساب خود اضافه کنند. مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز به هر ۴ بازی دسترسی خواهند داشت.

همه‌ی این آثار را می‌توان روی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تجربه کرد. طبق اعلام مایکروسافت، در نیمه‌ی اول ماه آوریل بازی Another Sight و بازی Outpost Kaloki X و در نیمه‌ی دوم آن بازی Hue و بازی MX vs ATV Alive به این سرویس اشتراکی اضافه می‌شوند.

بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه آوریل ۲۰۲۲

  • بازی Another Sight: بازه‌ی زمانی ۱ تا ۳۰ آوریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)
  • بازی Outpost Kaloki X: بازه‌ی زمانی ۱ تا ۱۵ آوریل (۱۲ تا ۲۶ فروردین)
  • بازی Hue: بازه‌ی زمانی ۱۶ آوریل تا ۱۵ می (۲۷ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت)
  • بازی MX vs ATV Alive: بازه‌ی زمانی ۱۶ آوریل تا ۳۰ می (۲۷ فروردین تا ۹ خرداد)

بازی Another Sight در ابتدا در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر منتشر شد و یک سال بعد در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان قرار گرفت. بازیکن‌ها در این بازی کنترل یک نوجوان با نام کیت را در دست می‌گیرند که در اواخر قرن پس از ورود ناگهانی به متروی لندن بینایی خود را از دست می‌دهد. دراین‌میان گربه‌ای با نام هاج به کیت کمک می‌کند که راه خود را در بخش زیرین شهر پیدا کند و به حل معماهای متنوع مراحل بپردازد.

بازی Hue نیز در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد و بررسی‌های نسبتا خوبی را از سوی منتقدها مواجه دریافت کرد. بازی Outpost Kaloki X که شرکت مایکروسافت وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده داشت، یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول ایکس باکس 360 بود. در این بازی مسئولیت ساخت و توسعه‌ی یک ایستگاه فضایی به گیمرها محول می‌شود. بازی MX vs ATV Alive نیز در سال ۲۰۱۱ به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه یافت و چهارمین نسخه از مجموعه‌ی MX vs ATV به‌حساب می‌آید که توسط شرکت THQ Nordic منتشر شد.

اگر اکنون بخواهید این ۴ بازی را بدون تخفیف خریداری کنید، باید ۷۴.۹۶ دلار بپردازید و در صورت تجربه‌ی هر چهار محصول ۳۲۰۰ گیمراسکور به‌دست می‌آورید. همه‌ی این بازی‌ها به‌صورت رایگان در دسترس مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد و البته مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار می‌گیرند. کاربران این سرویس‌ها هنوز می‌توانند به تجربه‌ی دو بازی ماه مارس یعنی Street Power Soccer و SpongeBob’s Truth or Square بپردازند. زیرا این آثار تا تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) در دسترس خواهند بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده