نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

اعلام تاریخ عرضه نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4

شرکت Playdigious اعلام کرد که کاربران اندروید و iOS چه زمانی می‌توانند منتظر عرضه‌ی بازی Streets of Rage 4 باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ساید-اسکرولینگ بیتم‌آپ Streets of Rage 4 به موبایل راه می‌یابد. شرکت Playdigious اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) با قیمت ۸ دلار برای اندروید و iOS منتشر می‌شود. یک تریلر برای معرفی نسخه‌ی موبایل بازی شورش در شهر ۴ پخش شده است که بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر به کانال یوتیوب شرکت Playdigious مراجعه کنید.

بازی Streets of Rage 4 در ابتدا در آوریل سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شد و تا ماه آوریل سال ۲۰۲۱ توانست ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد. حوادث داستانی این بازی ۲۵ سال پس از وقایع نسخه‌ی قبلی رخ می‌دهد و مبارزان کلاسیکی نظیر Axel Stone و Blaze Fielding را به میدان نبرد بازمی‌گرداند. این بازی بیتم‌آپ درکنار سبک هنری تازه و دلنشین دارای ۱۲ مرحله و سه شخصیت قابل بازی دیگر است. بازیکن‌ها می‌توانند ۱۳ مبارز کلاسیک جایگزین را برگزینند و به برخی از مراحل مخفی نیز دسترسی داشته باشند.

نسخه‌ی موبایل Streets of Rage 4 دارای پشتیبانی از سرویس ذخیره‌ی ابری، یک رابط کاربری بازطراحی‌شده برای صفحه‌های لمسی و اچیومنت‌ها است. بخش چندنفره‌ی این نسخه در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود، اما با یک به‌روزرسانی رایگان به بازی اضافه خواهد شد. طرفدارها در هفته‌های آتی شاهد انتشار اخبار بازی خواهند بود و اطلاعات بیشتری راجع به این نسخه از شورش در شهر ۴ دریافت خواهند کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده