نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶

پایان پشتیبانی از بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter

پشتیبانی از بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter امروز به‌صورت رسمی پایان می‌یابد و بازیکنان از این به بعد تنها به محتویات بخش آفلاین دسترسی خواهند داشت.

Uncharted: Fortune Hunter یک بازی پازل‌محور است که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند عرضه شد. بازیکنان در این بازی می‌توانند کنترل شخصیت محبوب یعنی نیتن دریک را به‌دست بگیرند و با همراهی سالی به حل معماهای محیطی و پیدا کردن گنج‌های باستانی بپردازند. همچنین گیمرها می‌توانستند با تجربه‌ی Uncharted: Fortune Hunter، برخی آیتم‌های تزئینی در بازی Uncharted 4 را به‌دست آورند.

حال ناتی داگ در حساب توییتر این بازی اعلام کرد که پشتیبانی از بخش آنلاین آن به اتمام رسیده است. درواقع از امروز Uncharted: Fortune Hunter برای دریافت توسط بازیکنان در دسترس نخواهد بود و تنها کسانی که قبلا به تهیه‌ی این بازی اقدام کرده‌اند، امکان تجربه‌ی آفلاین آن را خواهند داشت.

نیتن و سالی در بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter

با اعلام ناتی داگ، از امروز خریدهای درون برنامه‌ای و نقشه‌های گنج موجود در فروشگاه بازی Uncharted: Fortune Hunter از دسترس خارج خواهند شد. بازیکنانی که تاکنون موفق به دریافت این بازی شده‌اند، می‌توانند همچنان از بخش آفلاین آن استفاده کنند.

شرکت ناتی داگ تاکنون به توضیح علت توقف پشتیبانی از بازی Uncharted: Fortune Hunter نپرداخته است. بااین‌حال به نظر می‌رسد یکی از علت‌های این اقدام به کمبود بازیکنان و افت عملکرد بازی موبایل نسبت به منابع موردنیاز جهت ادامه‌ی پشتیبانی از آن با گذر زمان مربوط باشد. باید توجه داشت که همواره توسعه‌ی پروژه‌های آینده اولویت بالاتری برای ناتی داگ دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی و سایر کاربرها به مطرح کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده