نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

نقش‌آفرینی جسی باکلی در بازی The Dark Pictures: The Devil in Me

جسی باکلی، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار در آخرین قسمت فصل اول مجموعه بازی The Dark Pictures Anthology به ایفای نقش می‌پردازد.

سوپرمسیو گیمز همیشه تمایل زیادی به استفاده از بازیگرهای برجسته‌ی هالیوود در بازی‌های خود داشته است و این موضوع درباره‌ی مجموعه بازی‌های The Dark Pictures Anthology نیز صدق می‌کند. شان اشمور، بازیگر فیلم X-Men (مردان ایکس) در بازی Man of Medan، ویل پولتر، بازیگر فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) در بازی Little Hope و اشلی تیزدیل، بازیگر فیلم Scary Movie 5 (فیلم ترسناک ۵) در بازی House of Ashes به ایفای نقش پرداختند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیگر اصلی بازی The Devil in Me مشخص شده است.

استودیو Supermassive اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که جسی باکلی، بازیگر نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار در بازی The Dark Pictures: The Devil in Me نقش کیت وایلدر را ایفا می‌کند. این هنرپیشه‌ی ایرلندی بیشتر برای بازی در فیلم The Lost Daughter (دختر گم‌شده) شناخته می‌شود و نقش‌آفرینی در آثاری نظیر سریال Chernobyl (چرنوبیل) و فیلم I'm Thinking of Ending Things (من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم) را در کارنامه دارد. نظر به اینکه فعلا نقش کیت وایلدر در داستان مشخص نیست، باید برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانیم.

ایفای نقش جسی باکلی در بازی The Dark Pictures: The Devil in Me

آخرین نسخه از فصل اول سری بازی The Dark Pictures Anthology تحت عنوان The Devil in Me در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. چندی قبل استودیو سوپرمسیو گیمز نام پنج بازی معرفی‌نشده‌ی سری The Dark Pictures را به ثبت رساند که احتمالا در قالب فصل دوم در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرند؛ آثاری که با نام‌های Directive 8020 ،The Craven Man ،Winterfold ،O Death و Intercession شناخته می‌شوند.

Supermassive اخیرا با پخش یک تریلر از بازی ترسناک The Quarry رونمایی کرد که دنباله‌ی معنوی بازی Until Dawn به‌حساب می‌آید. تریلر معرفی این بازی دلهره‌آور تعاملی تمرکز زیادی روی انتخاب بازیکن‌ها داشت و از نیاز به واکنش‌های سریع و تصمیم‌های هوشمندانه برای زنده نگه داشتن کاراکترها حکایت می‌کرد. بازی The Quarry سبکی مشابه با مجموعه بازی‌های Dark Pictures Anthology دارد و وظیفه‌ی انتشار آن به شرکت 2K محول شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده