// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

احتمال قرارگیری بازی Resident Evil Village در گیم پس [بروزرسانی: تکذیب شد]

رسانه XGP می‌گوید باتوجه‌به توضیحات صفحه‌ی Resident Evil Village در ایکس باکس استور کشور لهستان ظاهرا این بازی به‌زودی روی گیم پس قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی ساعت ۱۱:۵۴ تاریخ ۹ فروردین: لری هرب ملقب به Major Nelson از تیم ایکس باکس خطاب به رسانه‌ها نوشت: «این یک ارور مربوط‌به نمایش تخفیف بازی در فروشگاه مایکروسافت بود؛ مشکلی که از آن زمان به بعد برطرف شده است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آوردن بازی Resident Evil Village به گیم پس وجود ندارد».

Resident Evil Village در تاریخ ۷ مِی/مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Stadia، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی شاید به‌زودی شاهد قرارگیری آن در دسترس مشترک‌های گیم پس باشیم.

سایت لهستانی XGP تصویری را به اشتراک گذاشته است که وجود نام گیم پس در صفحه‌ی بازی Resident Evil Village در ایکس باکس استور را نشان می‌دهد. البته گویا این صفحه اکنون متفاوت به نظر می‌رسد و حداقل فعلا نمی‌توان عبارت مورد بحث را در آن مشاهده کرد. به همین خاطر برخی از رسانه‌ها این‌طور برداشت می‌کنند که بازی Resident Evil Village در آینده‌ی نزدیک به گیم پس می‌پیوندد و صرفا ایکس باکس استور کشور لهستان کمی زودتر از زمان مشخص‌شده، رخ دادن این اتفاق را لو داده است.

تصویر منتشرشده توسط سایت XGP از صفحه بازی Resident Evil Village در ایکس باکس استور کشور لهستان

انتظار می‌رود که مایکروسافت به‌زودی فهرست بازی‌های سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس در نیمه‌ی نخست ماه آوریل سال ۲۰۲۲ را اعلام کند. پس احتمال دارد که به‌زودی در میان آثار دیگری که طی روزهای آتی به گیم پس می‌آیند، نام بازی Resident Evil Village شرکت کپکام را مشاهده کنیم.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده