// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

خرید استودیو بازی‌سازی Boss Fight Entertainment توسط نتفلیکس

نتفلیکس که طی ۶ ماه اخیر سراغ خرید Night School Studio و Next Games رفت، حالا سومین استودیو بازی‌سازی خود را هم به‌دست آورده است.

نتفلیکس حالا در قالب Netflix Games به تمام مشترک‌های خود امکان تجربه‌ی ۱۷ بازی موبایل بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه را می‌دهد. هر از چند وقت یک بار هم می‌بینیم که چند بازی به Netflix Games می‌پیوندند و فهرست آثار حاضر در آن را افزایش می‌دهند. البته علاوه‌بر تعداد ویدیوگیم‌های سرویس، تعداد استودیوهای بازی‌سازی متعلق به نتفلیکس نیز گویا مدام افزایش پیدا می‌کند. زیرا حالا براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که شرکت Netflix سومین استودیو بازی‌سازی خود را خریده است.

استودیو Boss Fight Entertainment که به‌عنوان سازنده‌ی Dungeon Boss شناخته می‌شود و مأموریت خود را «ارائه‌ی تجربه‌های ویدیوگیمی ساده، زیبا و سرگرم‌کننده به مخاطب» می‌داند، توسط نتفلیکس خریده شد. فراموش نکنید که نتفلیکس چند هفته‌ی قبل استودیو Next Games، سازنده‌ی بازی Stranger Things: Puzzle Tales را خرید و چند ماه پیش از آن هم خبر خرید استودیو Night School، سازنده‌ی سری بازی Oxenfree و بازی Afterparty را اعلام کرد.

لوگوی سرویس Netflix Games

نتفلیکس می‌خواهد بازی‌های خالی از خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات را به مشترک‌های خود تحویل بدهد

در بیانیه‌ی رسمی استودیو Boss Fight Entertainment می‌خوانیم: «تعهد نتفلیکس به ارائه‌ی بازی‌های ویدیویی خالی از تبلیغات به مخاطب در قالب سرویس اشتراکی خود به بازی‌سازهایی مثل ما اجازه می‌دهد که روی ساخت گیم‌پلی لذت‌بخش تمرکز کنیم و نگران درآمدزایی درون‌برنامه‌ای نباشیم. هیجان‌زده هستیم که انقدر زود به نتفلیکس می‌پیوندیم؛ درحالی‌که به کار مورد علاقه‌ی خود ادامه می‌دهیم و همزمان روی نتفلیکس به شکل‌گیری آینده‌ی بازی‌ها کمک می‌کنیم».

امیر رحیمی، نایب رئیس استودیوهای بازی‌سازی شرکت Netflix گفت: «ما هنوز در روزهای ابتدایی ارائه‌ی تجربه‌های عالی بازی‌ها [به شما] در قالب اشتراک نتفلیکس هستیم. امیدواریم طی همکاری با بازی‌سازهای نقاط مختلف دنیا، استخدام افراد بااستعداد و خریدهایی مثل این بتوانیم یک تیم از استودیوهای بازی‌سازی در کلاس جهانی را به وجود بیاوریم؛ تا آثاری متفاوت، لذت‌بخش، اورجینال و بسیار درگیرکننده را بدون هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای و به شکل کاملا خالی از تبلیغات داخل بازی، برای صدها میلیون مشترک خود در بخش‌های گوناگون جهان عرضه کنیم».


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده