// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

احتمال دائمی شدن حالت بدون ساخت و ساز در بازی فورتنایت

اطلاعات جدید فاش شده نشان می‌دهد که حالت «بدون ساخت و ساز» که به‌تازگی به بازی اضافه شده، می‌تواند به‌عنوان یک گزینه دائمی در بازی تبدیل شود.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که Fortnite در این ماه با شروع فصل جدید حالت ساخت و ساز را از حالت پیش فرض خود حذف کرده است. بااین‌حال، پاسخ مثبت بازیکنان به این اتفاق ممکن است باعث دائمی شدن این حالت جدید شود. TweaBR، دیتاکاو برجسته بازی فورتنایت بیان کرده است که این بازی اکنون گزینه‌هایی برای حالت Solo، Duo و Trio دارد که در آن گزینه ساخت‌وساز غیرفعال است.

درحالی‌که حالت «بدون ساخت و ساز» در حال حاضر به‌صورت محدود در دسترس است، بااین‌حال چندین مود بازی با محدودیت زمانی در فورتنایت وجود دارند که به عضو ثابت بازی تبدیل شده‌اند؛ مانند Team Rumble که بیش از یک سال در فورتنایت باقی مانده است، با اینکه به‌عنوان یک حالت زمانی محدود در ابتدا به بازی Fortnite اضافه شده بود.

همچنین @TweaBR کشف کرد که صفحه‌های بارگذاری بازی به‌گونه‌ای تغییر کرده است که به برخی از حالت‌ها به‌عنوان "در حالت‌هایی با فعال بودن قابلیت ساخت و ساز " اشاره می‌شود. این اطلاعات نشان می‌دهد که پس از ۹ فروردین، زمانی‌که بازی به حالت پیش‌فرض فعال بودن حالت ساخت و ساز برمی‌گردد، برخی از حالت‌ها ممکن است برای همیشه بدون قابلیت ساخت و ساز شوند.

حالت بدون ساخت‌وساز فورتنایت در بین بازیکنان محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ به‌طوری که سرورهای بازی پس از شروع فصل به‌شدت شلوغ بوده‌اند. فصل جدید Fortnite همچنین تغییرات جدیدی را به همراه داشت و بازیکنان شاهد افزایش سرعت بازیکن، سیستم جدید Mantling و اضافه شدن پوشش محافظ برای جبران ناتوانی در ساخت و ساز بودند.

اپیک گیمز همچنین اعلام کرده است که از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه تمام درآمد حاصل از بازی را به اهداف بشردوستانه برای کمک به جنگ در اوکراین اهدا خواهد کرد. این سازمان‌ها عبارت‌اند از Direct Relief، صندوق کودکان ملل متحد، برنامه جهانی غذای ملل متحد و UNHCR - آژانس پناهندگان سازمان ملل.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده