نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷

رونمایی راک‌استار از سرویس اشتراکی جدید برای بازی GTA Online

بازیکن‌ها می‌توانند با پرداخت ۵.۹۹ دلار در ماه عضو سرویس GTA+ شوند تا به سپرده‌های نقدی ماهانه، تخفیف‌های مختص اعضا، ارتقاهای انحصاری و موارد دیگری در بازی GTA Online دسترسی داشته باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت راک‌استار گیمز یک سرویس اشتراکی ماهانه با نام +GTA را برای کاربران بازی Grand Theft Auto Online معرفی کرده است. این سرویس تازه که جوایز ماهانه‌ی درون بازی را برای مشترک‌ها به ارمغان می‌آورد، از تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) کارش را آغاز می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند ماهانه با پرداخت ۵.۹۹ دلار عضو سرویس جی‌تی‌ای پلاس شوند و از مزایای گوناگون آن در بازی GTA Online بهره ببرند.

کاربران سرویس +GTA هر ماه مبلغ ۵۰۰ هزار دلار ارز درون بازی را درکنار تخفیف‌های مختص اعضا، پاداش‌های $GTA و RP، ارتقا ویژه‌ی وسایل نقلیه، املاک قابل تصاحب در لوس سانتوس و اطراف آن و موارد دیگری دریافت می‌کنند. نخستین ماه این سرویس اشتراکی از تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) خاتمه می‌یابد. اعضای سرویس جی‌تی‌ای پلاس در ماه اول می‌توانند از مواردی نظیر ارتقاهای تعمیرگاه، کاهش هزینه‌ی عضویت در LS Car Meet، پاداش‌های RP و $GTA در مسابقات بهره‌مند شوند.

شرکت راک‌استار همچنین تأیید کرد که سرویس +GTA تنها برای کاربران نسخه‌های نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس خواهد بود. درحال‌حاضر سخنی از راه‌یابی این سرویس اشتراکی به نسخه‌های کامپیوتر و کنسول‌های نسل قبل به میان نیامده است. بنابراین باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات رسمی از سوی شرکت راک‌استار گیمز منتظر بمانیم.

باتوجه‌به موفقیت‌های مالی روزافزون بازی Grand Theft Auto V جای تعجبی ندارد که شرکت راک‌استار به‌دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی آن باشد؛ به‌خصوص که حداقل چند سال دیگر تا عرضه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 باقی مانده است. مدتی قبل بازی GTA V در سراسر جهان به بیش از ۱۶۰ میلیون نسخه رسید. جی تی ای 5 بخش اعظم این موفقیت را مدیون GTA Online است که گیمرهای زیادی را ترغیب به بازگشت دوباره به بازی می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده