// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹

احتمال عرضه Lost Ark برای کنسول ها در صورت درخواست طرفدارهای بازی

Lost Ark چند هفته‌ی قبل در استیم به بیشتر از یک میلیون بازیکن همزمان رسید. حالا آمازون گیمز و Smilegate می‌گویند شاید اگر طرفدارها بخواهند، این بازی در آینده برای کنسول‌ها هم عرضه شود.

بازی Lost Ark روی کامپیوترهای شخصی توسط بیشتر از ۲۰ میلیون بازیکن تجربه شده است

بازی Lost Ark روی پلتفرم PC موفق به جلب توجه تعداد زیادی از بازیکن‌ها شده است. به همین خاطر در جدیدترین اخبار بازی، Amazon Games و Smilegate به‌عنوان دو کنترل‌کننده‌ی اصلی این MMORPG اکشن پرمخاطب گفتند که اگر واقعا تعداد درخواست‌های طرفدارها برای عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی Lost Ark زیاد باشد، آن‌ها به انجام این کار فکر می‌کنند.

در حقیقت موقع صحبت راجع به موفقیت نسخه‌های کنسولی مجموعه‌ی دیابلو بحث به این سمت رفت و سومین پارک، رئیس تیم سازنده عملا باعث شد که عرضه‌ی بازی Lost Ark برای کنسول‌ها اصلا غیرممکن نیست. البته که قطعا نمی‌توان انتظار انتشار نسخه‌ی کنسولی در آینده‌ی نزدیک را داشت. در فرض اینکه شرکت‌ها تصمیم به انجام چنین کاری بگیرند، پورت بازی Lost Ark برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس می‌تواند ماه‌ها زمان ببرد.

محصول نام‌برده نه‌تنها رکورد ۱۳۲۵۳۰۵ بازیکن همزمان در استیم را ثبت کرد و از این نظر تبدیل به دومین بازی پرمخاطب تاریخ این پلتفرم شد، بلکه در زمان نگارش این خبر هم پشت سر بازی PUBG در رتبه‌ی دوم جدول بازی‌های استیم از نظر تعداد بازیکن‌های همزمان قرار دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده