// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳

افزایش قابل توجه پاداش ها به بازیکن در بازی Gran Turismo 7

پولی‌فونی دیجیتال نه‌تنها به همه‌ی بازیکن‌های Gran Turismo 7 یک میلیون پول داخل بازی می‌دهد، بلکه با یک آپدیت میزان پاداش مسابقات مختلف را به مراتب بیشتر از قبل می‌کند.

استودیو ژاپنی Polyphony Digital اعلام کرد که پاداش‌ها به گیمر در بازی Gran Turismo 7 به‌زودی با افزایش جدی روبه‌رو می‌شوند. بدون شک گرن توریسمو 7 یک بازی ریسینگ لایق توجه از آب درآمد و بهتر از چند نسخه‌ی اخیر مجموعه ظاهر شد؛ با موفقیتی که چه در فروش بازی و چه در واکنش رسانه‌ها به آن به شکلی واضح به چشم می‌آید.

بااین‌حال برخی از بازیکن‌ها باور داشتند که عدم ارائه‌ی پاداش کافی به بازیکن در GT7 باعث می‌شود که محصول مورد بحث به شکل غیرمستقیم بیش از حد آن‌ها را به سمت‌سوی پرداخت پول برای خریدهای درون‌برنامه‌ای سوق بدهد. در نتیجه برنامه‌ی جدید سازندگان توانست توجه طرفدارها را به خود جلب کند.

هوش مصنوعی بسیار پیشرفته Gran Turismo Sophy سونی

کازونوری یامائوچی، رئیس پولی‌فونی دیجیتال و خالق سری بازی Gran Turismo ضمن عذرخواهی بابت قطعی موقت سرورهای GT7 که چند روز قبل برطرف شد، به طرفدارها گفت که صدای آن‌ها را می‌شنود و پاداش‌های بازی را به‌زودی با یک آپدیت جدید افزایش می‌دهد.

اول از همه به هدف دل‌جویی از گیمرها بابت مشکل پیش‌آمده، یامائوچی گفت از امروز تا ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) می‌توانید یک دور وارد بازی Gran Turismo 7 شوید و یک میلیون پول داخل بازی را دریافت کنید. سپس طی هفته‌های آتی شاهد عرضه‌ی یک آپدیت بزرگ برای بازی خواهیم بود که میزان پاداش دادن Gran Turismo 7 به بازیکن‌ها را افزایش می‌دهد و همچنین فرصت‌های بیشتر برای کسب پول داخل بازی را تقدیم مخاطب‌ها می‌کند. در ادامه می‌توانید با چند بهبود کلیدی بازی پس از ارائه‌ی این آپدیت آشنا شوید.

  • افزایش تقریبا ۱۰۰ درصدی پاداش‌ها به‌صورت میانگین در رویدادهای نیمه‌ی دوم World Circuits
  • اضافه شدن پاداش زیاد برای به پایان رساندن کامل مسابقه در یک پیست با کسب مدال‌ها
  • افزایش پاداش‌ها در رقابت‌های آنلاین
  • افزودن ۸ رقابت استقامتی جدید و یک‌ساعته به مراحل با پاداش بالاتر
  • افزایش سقف محدودیت جمع‌آوری پول کسب‌شده توسط بازیکن در بازی (۱۰۰ میلیون به‌جای ۲۰ میلیون)
  • افزایش تعداد ماشین‌های افسانه‌ای و استفاده‌شده‌ی تخفیف‌خورده در تمامی اوقات

تویوتا GR86 در بازی Gran Turismo 7

مقاله‌ی مرتبط:

تازه این پایان کار نیست. پولی‌فونی دیجیتال اعلام کرد که پس از این آپدیت نیز شاهد یک به‌روزرسانی دیگر خواهیم بود که با بهبودهایی همچون فعال‌سازی امکان فروش اتومبیل‌ها، اوضاع را باز هم بهتر خواهد کرد. کازونوری یامائوچی که بین طرفدارهای دوآتشه‌ی گرن توریسمو با نام Kaz شناخته می‌شود، خطاب به بازیکن‌های بازی Gran Turismo 7 نوشت:

«ما می‌خواهیم از شما بابت صبر ادامه‌دار و نظرات ارزشمند تشکر کنیم؛ در حالی رشد و تکامل GT7 را ادامه می‌دهیم تا تبدیل به لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی ممکن تبدیل شود و بیشترین پاداش ممکن را تقدیم شما کند. همیشه می‌خواهیم راه‌های ارتباط ما با جامعه‌ی طرفدارها باز باشد. این‌گونه می‌توانیم با یکدیگر کار کنیم و بهترین تجربه‌ی ریسینگ را بسازیم».


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده