// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹

امکان لذت بردن از The Wolf Among Us 2 بدون تجربه بازی قبلی

سازندگان می‌گویند بازی The Wolf Among Us 2 به شکلی ساخته شده است که حتی مخاطب‌های تازه‌وارد بدون تجربه‌ی بازی The Wolf Among Us هم بتوانند از آن لذت ببرند.

از همان زمان پخش نخستین تریلر رسمی The Wolf Among Us 2 خیلی‌ها مشتاقانه برای تجربه‌ی آن انتظار می‌کشند. در این بین سازندگان طی جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که حتی اگر The Wolf Among Us را تجربه نکرده باشید، بازی The Wolf Among Us 2 به خوبی شما را با قصه همراه می‌کند. در نتیجه هیچ‌کدام از افراد علاقه‌مند به تجربه‌ی ولف امانگ آس ۲ مجبور نیستند که سراغ تجربه‌ی بازی اپیزودیک The Wolf Among Us، محصول سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی بروند. هرچند شکی در لایق تجربه بودن آن اثر تحسین‌شده وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت Telltale می‌گوید: «می‌خواهیم که هر داستان‌گویی تل‌تیل بتواند روی پاهای خود بایستد. ما فکر می‌کنیم که افتتاحیه‌ی اولین اپیزود [بازی The Wolf Among Us 2] به شکلی موفق به زمینه‌چینی می‌شود که بازیکن بفهمد چگونه شخصیت‌ها در شرایط فعلی قرار گرفته‌اند».

ولف امانگ آس 2 که با آنریل انجین ساخته می‌شود، خوش‌بختانه از نقش‌آفرینی مجدد آدام هرینگتون در نقش بیگبی و ارین ایوت در نقش اسنو بهره خواهد برد. داستان این دنباله حدود ۶ ماه بعد از حوادث رخ‌داده در بازی اول آغاز می‌شود و شخصیت‌ها را در نقاط گوناگون شهر نیویورک به تصویر می‌کشد.

بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. استودیو بازی‌سازی تل‌تیل گیمز برای ساخت این اثر با استودیو AdHoc همکاری می‌کند و برای انتشار آن از کمک شرکت Athlon Games بهره می‌برد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده