نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳

احتمال معرفی نسخه موبایل بازی Rainbow Six Siege

تام هندرسون ادعا می‌کند که شرکت یوبیسافت در نظر دارد تا در ماه آوریل از نسخه‌ی موبایل بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege رونمایی کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمال معرفی بازی Rainbow Six Siege در آینده‌ی نزدیک وجود دارد. بی‌تردید بازار بازی‌های موبایل رونق زیادی دارد و کماکان به رشد خود ادامه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که انتشار نسخه‌ی رایگان بازی‌های شوتر اول-شخص کنسول‌ها برای موبایل با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو می‌شود. بازی Call of Duty Mobile روزبه‌روز به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابد، نسخه‌ی موبایل Call of Duty: Warzone در دست ساخت قرار دارد، بازی Battlefield Mobile در آینده به‌دست گیمرها می‌رسد و بازی Apex Legends Mobile در آستانه‌ی انتشار جهانی است. بابراین جای تعجبی ندارد که یوبیسافت نیز بخواهد پا به عرصه بازی‌های موبایل بگذارد.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌ها با یک گزارش تازه که در رسانه‌ی Exputer منتشر شد، ادعا کرد که شرکت یوبیسافت برای معرفی قریب‌الوقوع بازی Rainbow Six Siege Mobile آماده می‌شود. ظاهرا استودیو Ubisoft Halifax مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی مختص موبایل بازی محبوب رینبو سیکس سیج است که درحال‌حاضر بیش از ۸۰ میلیون بازیکن دارد. طبق اعلام تام هندرسون، نسخه‌ی موبایل Rainbow Six Siege در تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) معرفی می‌شود و پیش از عرضه‌ی جهانی، در برخی از مناطق انتشار محدودی خواهد داشت.

البته هیچ یک از این موارد تاکنون رسما تأیید یا تکذیب نشده است و نمی‌دانیم که شرکت یوبیسافت در صورت درستی این ادعا چه زمانی به‌سراغ رونمایی و عرضه‌ی محدود نسخه‌ی موبایل Rainbow Six Siege در مناطق منتخب خواهد رفت. جالب اینکه تام هندرسون در روزهای گذشته جزئیات بسیاری را از پروژه‌های آتی شرکت Ubisoft فاش کرد. بنابر گزارش این اینسایدر، یوبیسافت بیش از ۲۰ اطلاعیه‌ی تازه برای انتشار دارد. از قرار معلوم این ناشر می‌خواهد با برگزاری یک رویداد مستقل بزرگ به رونمایی از به‌روزرسانی‌ها و معرفی بازی‌ها بپردازد. البته این امکان نیز وجود دارد که آن‌ها با برگزاری رویدادهای Ubisoft Forward مختلف در طول سال برنامه‌های آتی خود را با طرفدارها به اشتراک بگذارند.

درضمن اخیرا فصل اول از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege آغاز شد و بهبودهایی در بخش آنلاین، یک حالت تازه و موارد دیگری را برای آن به ارمغان آورد. بیشتر تمرکز سال هفتم بازی رینبو سیکس سیج روی رفتار گیمرها و مقابله با بازیکنان متقلب خواهد بود. تمرکز فصل اول روی قطع اتصال بازیکن‌ها و تمرکز فصل دوم روی مشکلات Friendly Fire خواهد بود. فصل سوم امکان ریپورت اعضای تیم در طول Match Replay را برای گیمرها فراهم می‌آورد و برای هر بازیکن Reputation Score را اضافه خواهد کرد. فصل چهارم نیز قابلیت مسدود کردن افراد متخلف را به بازی می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده