نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹

لانچ تریلر نسخه‌ی کامپیوتر بازی Death Stranding: Director’s Cut

شرکت ۵۰۵ گیمز در آستانه‌ی عرضه‌ی بازی Death Stranding: Director’s Cut برای کامپیوتر تریلر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشت.

بازی Death Stranding را می‌توان یکی از جالب‌ترین و خیره‌کننده‌ترین آثار دهه‌ی گذشته دانست که تنها چند سال پس از عرضه شاهد انتشار نسخه‌ی Director’s Cut آن بودیم. بازی Death Stranding: Director’s Cut تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و محتوای زیادی ازجمله مراحل مبتنی‌بر مخفی‌کاری تازه، مسیر مسابقه و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر را برای بازیکن‌ها به ارمغان آورد. این بازی استودیو Kojima Productions بالاخره برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ۵۰۵ گیمز تریلر جدیدی از این محصول اکشن پخش کرده است. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دارندگان نسخه‌ی عادی بازی Death Stranding در فروشگاه اپیک گیمز و استیم تنها با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند صاحب نسخه‌ی Director’s Cut شوند. اگر نسخه‌ی عادی دث استرندینگ را روی کامپیوتر نصب کرده باشید، به‌زودی در بازی با گزینه‌ی پرداخت ۹.۹۹ دلار برای دریافت کامل‌ترین نسخه‌ی آن مواجه خواهید شد. بازی Death Stranding: Director’s Cut در زمینه‌ی گیم‌پلی تجربه‌ی یکسانی با نسخه‌ی پایه ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها همچنان کنترل سم را در دست می‌گیرند که برای تحویل بسته‌ها به سراسر کشور سفر می‌کند. داستان بازی هنوز به همان اندازه پیچیده است، اما مراحل تازه و توانایی دستیابی به ابزارهای مفید در زمان کوتاه به افزایش تنوع آن کمک شایانی می‌کند.

بازی Death Stranding: Director’s Cut به نویسندگی و کارگردانی هیدئو کوجیما در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه‌ی عادی این بازی در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۴ تیر ۱۳۹۹) به پلتفرم PC راه یافت. بازی دث استرندینگ تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱ توانست بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته باشد و سپس در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) شاهد عرضه‌ی بازی Death Stranding Director's Cut برای پلی استیشن 5 بودیم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده