// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱

واکنش منتقدین به بازی Tiny Tina's Wonderlands

دیشب میانگین امتیازات بازی Tiny Tina's Wonderlands منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی از سوی جدیدترین ساخته گیرباکس سافتور هستیم.

تاینی تینا را می‌توان یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی جهان Borderlands دانست که برای اولین‌بار در قالب یک بسته الحاقی به کاربران معرفی و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. این در حالی است که با معرفی اسپین آف Tiny Tina's Wonderlands، مشخص شد که کاربران یک بار دیگر شاهد تاینی تینا خواهند بود؛ اما این بار در قالب مهم‌ترین کاراکتر بازی.

از نظر گیم‌پلی، شاهد یک محصول کوآپ چهارنفره خواهیم بود و می‌توانید درکنار دوستان خود تجربه‌ای متفاوت را کسب کنید. این بار شاهد جهان فانتزی‌تر نسبت به محیط‌های مجموعه بوردرلندز هستیم و تیم سازنده وعده داستانی سرگرم کننده و جهانی درگیر کننده را داده است.

دیشب میانگین امتیازات بازی Tiny Tina's Wonderlands در دسترس قرار گرفت و شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین بودیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدین در ارتباط با این بازی را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Tiny Tina's Wonderlands

  • سازنده: گیرباکس سافتور
  • ناشر: 2K Games
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

تاینی تینا با کلاه خرگوشی در سری بازی بوردرلندز شرکت گیرباکس

گیم اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

واندرلندز یک بازی شاداب و سرگرم کننده از نقطه شروع تا پایان است. محصولی که یک ماجراجویی با ارزش را به‌واسطه‌ی کاراکترهای گوفی و مسخره، باس‌های غیرواقعی و حس و حال ارتباط عمیق با کاراکتری که در اختیار دارید، در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. حتی با وجود اینکه یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی بوردرلندز، در اینجا نقش اصلی است، این تجربه حس و حال شروعی تازه را القا می‌کند؛ یک اسپین‌آف خاص از یک مجموعه که به اندازه همان سری ارزش دیده شدن دارد. به‌عنوان شخصی که بازی‌های Dungeons & Dragons بسیاری بازی کرده، اینکه واندرلندز برای من یادآور این بود که یک دایس ۲۰ طرفه (دایس مخصوص Dungeons and Dragons) را با دوستان خود بچرخانم، دوست داشتم. این یک نامه عاشقانه و خلاقانه است و دوستان از تجربه بازی درکنار یکدیگر در جهانی که به آن باور پیدا می‌کنید، لذت خواهند برد.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

گیرباکس به خوبی می‌داند که به چه شکل داستان‌سرایی را کم‌رنگ نشان داده و این اجازه را به شما و دوستان‌تان دهد که سرگرمی را خلق کنید. بازی به‌خوبی مهارت ارائه نبردهای هیجان‌انگیز را دارد و به شما این حس را می‌دهد که در خط مقدم این نبرد هستید، حتی اگر این گفته بدین معنا باشد که چهار بازیکن در یک تیم و به‌واسطه حالت کوآپ در این خط مقدم قرار گرفته‌اند؛ آن هم تیمی که هرکدام مهارت‌های مختلفی را در دست دارند. پس از مشاهده ملکه‌های تک شاخ، شورش گوبلین‌های معدن‌چی و موارد دیگر، بازگشت به جهان نسبتا یکدست و یکنواخت بوردرلندز کار سختی است.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

یک میکس احمقانه و سرگرم کننده از فانتزی و تیراندازی با حضور کاراکترهای بزرگ که متاسفانه کمبود تنوع در آن حس می‌شود.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Tiny Tina’s Wonderlands یک اسپین آف بوردرلندز با درون مایه فانتزی است که عالی کار شده، حسابی اکشن بوده و لحظات مسخره و جالبی را ارائه می‌دهد.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

Tiny Tina's Wonderlands همان بوردرلندز با کمی فانتزی است و می‌تواند گزینه خوبی برای تازه‌واردها باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده