نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

محدودیت نسخه ایکس باکس Tiny Tina’s Wonderlands در ارتقا به نسل ۹

با اینکه کاربران پلی استیشن 4 با پرداخت هزینه‌ی آپدیت امکان ارتقا نسخه‌ی فیزیکی استاندارد Tiny Tina’s Wonderlands به نسخه نسل ۹ را دارند، اما چنین کاری در ایکس باکس امکان‌پذیر نیست.

اکثر بازی‌های بزرگی که این روزها عرضه می‌شوند، همیشه امکان ارتقا نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این امکان برای گیمرهای بازی Tiny Tina’s Wonderlands نیز وجود دارد. همان‌طور که صفحه‌ی سؤالات متداول بازی تاینی تینا واندرلندز تأیید می‌کند، خریداران نسخه‌ی فیزیکی استاندارد در پلی استیشن 4 با صرف هزینه‌ی بیشتر امکان ارتقا به نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن 5 را خواهند داشت.

بااین‌حال این امکان برای کاربران ایکس باکس وان وجود ندارد و آن‌ها حتی با صرف هزینه‌ی بیشتر نمی‌توانند نسخه‌ی فیزیکی استاندارد بازی Tiny Tina’s Wonderlands را به نسل ۹ ارتقا دهند. البته کسانی که نسخه‌های Next-Level و Chaotic Great را به‌شکل فیزیکی در ایکس باکس وان خریداری می‌کنند که قیمت بالاتری نسبت‌به نسخه‌ی استاندارد دارند، امکان دریافت یک نسخه‌ی دیجیتالی از بازی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را خواهند داشت. درحال‌حاضر نسخه‌ی استاندارد بازی در کنسول‌های نسل ۸ شرکت‌های سونی و مایکروسافت با قیمت ۵۹.۹۹ دلار و در کنسول‌های نسل ۹ با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands برای انتشار در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در دنیای بوردرلندز جریان دارد و براساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته شده است. بازیکن‌ها در این بازی باید درکنار آشنایی با کاراکترهای گوناگون به‌سراغ ازبین‌بردن Dragon Lord بروند و سرزمین عجایب را نجات دهند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده