// چهار شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰

تعلق مدالیون بازی The Witcher جدید به مکتب سیاه‌گوش

استودیو بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد تایید کرد که مدالیون حاضر در تصویر رسمی بازی ویچر جدید، براساس ظاهر سیاه‌گوش (Lynx) ساخته شده است.

از همان زمان که سی‌دی پراجکت ناگهان در دست ساخت بودن بازی The Witcher جدید با آنریل انجین 5 را تایید کرد، یک نکته در تصویر رسمی توانست به شکل ویژه توجه طرفدارها را به خود جلب کند. بازیکن‌ها می‌گفتند مدالیون ویچر که در میان برف افتاده است، به مکتب سیاه‌گوش (Lynx) تعلق دارد؛ یک مکتب خاص ویچرها که تا امروز در کتاب‌ها، بازی‌های مجموعه و هر نوع اقتباسی رسمی دیگر به رسمیت شناخته نشده است. حالا رسانه‌ی یوروگیمر می‌گوید که در اتفاقی هیجان‌انگیز، سی‌دی پراجکت رد رسما طراحی این مدالیون براساس ظاهر سیاه‌گوش را تایید کرد.

رئیس تیم ارتباطات جهانی شرکت CD Projekt Red خطاب به رسانه Eurogamer گفت: «اوکی. بعضی از اسرار نباید خیلی مبهم باشند. من می‌توانم تایید کنم که مدالیون قطعا براساس ظاهر یک سیاه‌گوش (Lynx) شکل گرفته است». حالا می‌دانید جامعه‌ی طرفدارهای ویچر کجا با مکتب سیاه‌گوش آشنا شد؟ در یک فن فیکشن (داستان نوشته‌شده توسط طرفدارها) که می‌توانیم در صفحه School of the Lynx سایت Fandom ویچر با آن آشنا شویم.

مدالیون مکتب Lynx (سیاه‌گوش) ویچر

آیا سی‌دی پراجکت اکنون مشغول همکاری با Witcher190 و SMiki55 یعنی نویسندگان این فن فیکشن ویچر است؟ براساس داستان آن‌ها مکتب خیالی مورد بحث پس از یک گفت‌وگوی مختصر بین شخصیت‌های لمبرت و کیرا متز به وجود آمد. در حقیقت فن فیکشن تصور می‌کند که پس از پایان The Witcher 3، لمبرت و کیرا متز دوباره به یکدیگر پیوستند و مکتب گربه را در قالب مکتب سیاه‌گوش زنده کردند. زیرا لمبرت می‌خواست یاد و خاطره‌ی ایدن را زنده نگه دارد و جلوی از بین رفتن میراث او را بگیرد.

براساس اعلام رسمی سازندگان می‌دانیم که بازی جدید ویچر آغازکننده‌ی یک حماسه‌ی تازه در این جهان داستانی خواهد بود. از طرفی حتما می‌دانید که بسیاری از کاراکترهای شناخته‌شده‌ی سری بازی ویچر از جمله خود گرالت به مکتب گرگ تعلق داشتند.

اگر واقعا رفتن سی‌دی پراجکت به سراغ مکتب سیاه‌گوش دقیقا گره‌خورده به همان فن فیکشن باشد، بازی The Witcher از لحاظ زمان وقوع رخدادهای داستانی در بازه‌ی زمانی بعد از سه‌گانه‌ی اصلی ویچر قرار می‌گیرد. طرفدارها از همین حالا مشغول تئوری‌پردازی درباره‌ی ماهیت بازی شده‌اند. عده‌ای می‌گویند که سیری می‌تواند شخصیت اصلی این بازی ویچر باشد و بعضی از بازیکن‌ها دوست دارند که در محصول مورد بحث، بازیکن امکان ساخت ویچر خاص خود را داشته باشد.

استودیوی CD Projekt Red

بدون شک زمانی طولانی تا معرفی کامل بازی ویچر جدید باقی مانده است. ولی خوش‌بختانه براساس جدیدترین اخبار بازی رسمی موجود می‌دانیم که نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt قبل از ۳۰ ژوئن (۹ تیر) روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌دست طرفدارها می‌رسد. در همین حین می‌دانیم که طی سال ۲۰۲۲ یک بازی جدید جداگانه با محوریت Gwent هم از راه می‌رسد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده