نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶

حضور دکتر استرنج در تریلر فصل دوم از چپتر سوم بازی فورتنایت

تریلر جدید فصل ۲ از چپتر سوم فورتنایت که Resistance نام دارد، شخصیت‌های بتل‌پس بازی را به نمایش می‌گذارد.

اولین فصل بازی آنلاین و پرطرفدار فورتنایت چند روزی است که به‌پایان رسیده است و هواداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اطلاعات جدید از دومین فصل این چپتر از بازی هستند. به همین دلیل روز گذشته اپیک گیمز تریلر جدیدی از این آپدیت جدید منتشر کرد که مبارزه بازیکنان با نیروهای Imagined Order را به نمایش می‌گذارد.

براساس اطلاعات منتشر شده، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این فصل جدید، حذف شدن موقتی قابلیت ساخت‌و‌ساز از مودهای اصلی بازی است. البته این قابلیت کلیدی همچنان در پلی‌لیست‌ها، حالت‌های رقابتی و بخش‌های Creative Islands و Team Rumble بازی وجود خواهد داشت. از حالا بازیکنان برای محافظت از خود دربرابر دشمنان می‌توانند از سپر Overshield استفاده کنند. این سپر که به‌صورت خودکار پس از هر بار خالی شدن دوباره پر می‌شود، اولین مانع دفاعی بازیکنان دربرابر شلیک دیگر حریفان خواهد بود.

دیگر تغییرات گیم‌پلی بازی نیز شامل موارد جدیدی در سیستم حرکتی بازی مانند قابلیت دویدن سریع‌تر، پرش بلند‌تر و باز کردن درهای سازه‌های بازی در هنگام سر خوردن و دویدن می‌شود. اپیک گیمز همچنین اطلاعاتی از بتل‌پس این فصل از بازی نیز منتشر کرده است که خبر از اضافه شدن یکی دیگر از شخصیت های محبوب مارول به دنیای فورتنایت را می‌دهد. در فصل قبلی بازی بازیکنان شاهد حضور اسکین‌های مرد عنکبوتی، ساختمان دیلی بیوگل و دیگر اسکین‌های الهام گرفته از شخصیت‌های سینمایی فیلم‌های مرد عنکبوتی بودند.

حالا در بتل‌پس این فصل از بازی دو شخصیت دکتر استرنج و پراولر از دنیای کمیک‌های مارول در اختیار دارندگان بتل‌پس بازی قرار می‌گیرند. The Imagined ،Kiara K.O. ،The Origin ،Erisa و Gunnar از دیگر اسکین‌های این بتل‌پس جدید هستند. تمامی بازیکنان نیز با خریداری بتل‌پس این سیزن می‌توانند بلافاصله به اسکین Tsuki 2.0 دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر سینمایی این فصل جدید را که مقاومت (Resistance) نام دارد در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

آیتم The Repair Torch برای تعمیر وسایل نقلیه آسیب دیده، تانک‌های IO Titan Tanks و سلاح‌هایی مانند Combat SMG و Striker Burst Rifle از جمله محتوایی هستند که در این فصل از بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین تعداد زیادی از سلاح‌های فصل اول چپتر ۳ بازی نیز مثل Marksman Six Shooter و Boom Sniper Rifle در این فصل به بازی برمی‌گردند.

این به‌روزرسانی جدید با حجم ۶ گیگابایت برای نسخه PS4 و PS5 و ۱۶ گیگابایت در لانچر اپیک گیمز روی رایانه‌های شخصی از همین حالا قابل دانلود است.

بازی آنلاین فورتنایت در حال حاضر برای برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده