نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸

احتمال حضور دنریس تارگرین و گندالف در بازی فایتینگ MultiVersus

جدیدترین کاوش‌ها در دیتای مربوط‌به تست تکنیکال بازی MultiVersus به کشف فایل‌های صوتی منجر شد و این فایل‌ها به حضور احتمالی چند شخصیت DC در آن اشاره دارند.

MultiVersus یک بازی مبارزه‌ای و پلتفرمر به شمار می‌آید که شرکت برادران وارنر با الهام از سری مشهور Smash Bros اقدام به توسعه‌ی آن کرده است. باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه‌ی بازی MultiVersus، تیم توسعه یک تست فنی محدود را با دعوت از برخی بازیکنان انجام داده است تا به آزمایش بخش‌های مختلف و مشاهده‌ی پیشرفت‌های صورت‌گرفته بپردازد.

طبق معمول، برگزاری یک تست فنی منجر به قرارگیری پایگاهی از داده‌ها در اختیار کاوشگران می‌شود که درنهایت شاهد لو رفتن اطلاعات احتمالی زیادی هستیم. به‌گفته‌ی یکی از کاربران ردیت، کاوش اطلاعات استخراج‌شده از نسخه‌ی تست فنی بازی MultiVersus به پیدا شدن خطوط صوتی برخی شخصیت‌های احتمالی منجر شده است. به‌گفته‌ی این شخص، این خطوط صوتی به قهرمانانی نظیر لبرون جیمز، Raven از سری Teen Titans و شخصیت‌های The Tazmanian Devil ،The Iron Giant و Marvin the Martian اشاره دارند.

سوپرمن و تام و جری در بازی MultiVersus وارنر

علاوه‌بر این شخصیت‌ها، اطلاعات استخراج‌شده از فایل‌ها به شخصیت‌های دیگری اشاره کرده است که البته شاید مبارزهای قابل انتخاب در بازی نباشند. این شخصیت‌ها شامل مورتی اسمیت از سری Rick and Morty، جوکر، Poison Ivy، بلک آدام، The Hound و دنریس تارگرین از سری Game of Thrones، شخصیت Eleven از سری Stranger Things، جادوگر Oz یعنی WIcked Witch، شخصیت Static از سری Static Shock به همراه Beetlejuice و Scooby-Doo هستند. همچنین برخی از فایل‌های صوتی به دو شخصیت ریک سانچز از سری Rick and Morty و گندالف از سری ارباب حلقه ها اشاره داشته‌اند که پیش از این در اطلاعات فاش‌شده از بازی MultiVersus نیز نام آن‌ها را شنیده بودیم.

بازی MultiVersus قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از بازی MultiVersus شرکت برادران وارنر را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده