نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴

اعلام تاریخ آغاز بتای خصوصی بخش PvP بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اینترتنمنت از تاریخ شروع نخستین بتای بازی Overwatch 2 و مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن روی کامپیوتر پرده برداشت.

بلیزارد اینترتینمنت تاریخ آغاز نخستین بتای خصوصی بازی Overwatch 2 را اعلام کرد که بخش PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) را مورد آزمایش قرار می‌دهد. این نسخه‌ی بتا در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) در دسترس گروه بزرگی از افراد آزمایش‌کننده قرار می‌گیرد و از آن‌ها خواسته می‌شود تا بازخوردهای خود از گیم‌پلی را ارائه دهند. هدف این بتا دقیقا آزمایش سیستم‌ها، محتواها و ویژگی‌های تازه پیش از انجام تست پایداری سرورها توسط طیف وسیعی از جامعه‌ی طرفدارها است که در آینده‌ی نه‌چندان دور اطلاعات بیشتری از آن در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بتای خصوصی بازی Overwatch 2 شامل بخش 5v5، قهرمان جدیدی با نام Sojourn، چهار نقشه‌ی تازه، حالت جدیدی تحت عنوان Push، بازسازی قهرمان‌ها و سیستم Ping جدید می‌شود. اگر مایل به تجربه‌ی این نسخه‌ی بتا هستید، می‌توانید ازطریق سایت اورواچ اقدام به ثبت‌نام کنید. آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی بتا براساس عوامل مختلفی ازجمله منطقه‌ی Battle.net، زمان ثبت‌نام و مشخصات سخت‌افزاری کامپیوتر انتخاب می‌شوند. در صورتی‌که پذیرفته شوید، باید یک نسخه از بازی Overwatch 1 را برای دسترسی به اولین نسخه‌ی بتا در اختیار داشته باشید.

اگر برای شرکت در بتای خصوصی بازی Overwatch 2 انتخاب شوید، ازطریق ایمیل مرتبط با حساب بتل‌نت خود یک دعوت‌نامه دریافت خواهید کرد. هنوز معلوم نیست که چه تعداد بازیکن برای آزمایش اولین بتای بازی دعوت می‌شوند. اما اگر بلیزارد تشخیص دهد که برای تست ویژگی‌های تازه یا فراهم کردن تجربه‌ی بدون اشکال مسابقات به بازیکن‌های بیشتری نیاز است، افراد بیشتری را از میان شرکت‌کنندگان اضافه خواهد کرد. با اینکه این بتای خصوصی تنها در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما شرکت Blizzard در نظر دارد تا در نسخه‌های بتای آتی از کاربران کنسول‌ها نیز استفاده کند. شما می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتای اورواچ ۲ روی کامپیوتر را در ادامه مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز (برای تجربه‌ی بتا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه)

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7 یا ویندوز 8 یا ویندوز 10 (آخرین سرویس پک) ۶۴ بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i3 یا AMD Phenom X3 8650
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 600 series یا AMD Radeon HD 7000 series
  • حافظه‌ی رم: ۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی (برای تجربه‌ی بتا با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و تنظیمات گرافیکی معمولی)

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10 (آخرین سرویس پک) ۶۴ بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 5
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 یا AMD R9 380
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت

بازی Overwatch 2 در رویداد BlizzCon سال ۲۰۱۹ معرفی شد. در آن زمان اعلام شد که تمام لوازم تزئینی و پیشرفت‌های بازیکن‌ها از نسخه‌ی اصلی به نسخه‌ی دوم منتقل خواهد شد. این بازی دارای حالت جدیدی با نام Push است که در تورنتو جریان دارد. بازی اورواچ ۲ داستان و محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط) بیشتری را درکنار همه‌ی ۳۱ قهرمان قبلی با ظاهری به‌روز را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بازی شامل قهرمانان جدیدی نیز خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به Sojourn اشاره کرد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده