نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸

بازی Hogwarts Legacy پرداخت درون برنامه‌ای ندارد

در جریان انتشار اخبار بازی Hogwarts Legacy، استودیو Avalanche Software اعلام کرد که هاگوارتز لگسی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود.

به‌تازگی جدیدترین رویداد State of Play پلی استیشن برگزار شد و اطلاعات بسیار زیادی با نمایش گیم‌پلی بازی مورد انتظار Hogwarts Legacy به‌دست طرفدارها رسید. استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی آوالانچ سافتور در جریان این رویداد علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی و پشت صحنه‌ی توسعه‌، از آنتاگونیست‌ اصلی نیز رونمایی کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده، Hogwarts Legacy یک بازی تک نفره در سبک اکشن و نقش‌آفرینی خواهد بود. بااین‌حال برخی از شخصیت‌ها می‌توانند در تعدادی از مراحل به بازیکن کمک کنند. باتوجه‌به AAA بودن بازی Hogwarts Legacy و بخشی از نمایش آن، بسیاری از طرفدارها در مورد وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای ابهام داشتند. از همین رو چندلر وود، مدیر بخش ارتباط عمومی استودیوی آوالانچ اعلام کرد که هیچ پرداخت درون برنامه‌ای در این بازی گنجانده نشده است.

البته حتی با توجه به این اخبار بازی انتشار چند بسته‌ی الحاقی و محتوای گسترش دهنده پس از انتشار Hogwarts Legacy دور از انتظار نخواهد بود. با تایید شرکت برادران وارنر، این بازی قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظر شما درباره‌ی عدم وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی Hogwarts Legacy چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده