// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۸

جذابیت فراوان دنیای جادویی هری پاتر در تریلر گیم پلی بازی Hogwarts Legacy

استودیو آوالانچ سافتور شرکت برادران وارنر در قسمت جدید برنامه State of Play سونی بالاخره یک نمایش مفصل از گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy را تقدیم گیمرها کرد.

هاگوارتز لگسی در تعطیلات سال ۲۰۲۲ میلادی روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به‌دست طرفدارها می‌رسد تا بازیکن‌ها بتوانند در جهان آن قدم به مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بگذارند. استودیو Avalanche Software که نباید با Avalanche Studios (سازنده‌ی سری بازی Just Cause) اشتباه گرفته شود، به طرفدارها گفت که بازی اکشن RPG (نقش‌آفرینی) جهان-باز Hogwarts Legacy همان ویدیوگیم بزرگی است که بسیاری از پاترهدها تقریبا دو دهه منتظر آن بودند.

بازی Hogwarts Legacy به جادوی کهن این جهان داستانی می‌پردازد. آوالانچ سافتور اشارات جذاب و پرشماری به شخصیت‌ها، افسانه‌ها و محیط‌های آشنای دنیای هری پاتر را در هاگوارتز لگسی قرار داده است. بااین‌حال در میان مراحل اصلی و فرعی متنوع که من و شما را به سمت‌وسوی انجام کارهایی همچون نبرد با گابلین‌های پلید یا حل یک پازل محیطی خاص می‌فرستند، سازندگان جلوه‌ها و جذابیت‌های تازه‌ای از این دنیا را به ما نشان می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب PlayStation

گیمر در بازی هاگوارتز لگسی شخصیت خود را می‌سازد؛ کاراکتری که به شکلی مرموز از سال پنجم تحصیل علوم و فنون جادوگری وارد مدرسه هاگوارتز می‌شود. رازهای مربوط‌به شخصیت اصلی و چرایی ارتباط برقرار کردن ویژه‌ی او با برخی از مکان‌های هاگوارتز و جادوی باستانی قرار است تشکیل‌دهنده‌ی بخشی از داستان‌گویی بازی Hogwarts Legacy باشد. فراموش نکنید که می‌دانیم قصه‌ی هاگوارتز لکسی در اواخر قرن ۱۹ میلادی روایت می‌شود.

کلاس‌های مختلف هاگوارتز، پرواز سوار بر جارو، مبارزه با جادوگرهای شیطانی و کمک به موجودات جادویی جهان تنها برخی از کارهایی هستند که می‌توانیم در بازی Hogwarts Legacy انجام بدهیم. تیم سازنده اهمیت زیادی به انتخاب‌های بازیکن داده است. به همین خاطر مثلا اینکه با کدام شخصیت رابطه‌ی دوستانه برقرار کنید و قدم به کدام نقاط خاص از این دنیا بگذارید، روی قدرت‌های جادویی شما نیز تاثیر خواهد داشت. شاید یک ورد به‌خصوص را از یک دوست در هاگوارتز بیاموزید و شاید در دل یک سیاه‌چال تاریک سراغ استفاده از جادوی سیاه بروید.

امکان کسب مهارت‌های گوناگون با امتیازات به‌دست آمده و وجود فرصت‌های متفاوت برای پیشرفت در انواع‌واقسام انجام کارهای جادویی سبب می‌شوند که گیم‌پلی بازی هاگوارتز لگسی بتواند مدام بیشتر از قبل، همان تجربه‌ای را ارائه بدهد که بازیکن می‌خواهد. استودیو بازی‌سازی Avalanche Software ظاهرا مشغول آفرینش تجربه‌ای است که پتانسیل غرق کردن جدی بازیکن را در خود را دارد؛ به‌گونه‌ای که مثلا در بخشی از بازی سراغ یک مرحله‌ی فرعی بروید و دقایقی بعد ناگهان ببینید که مشغول گشت‌وگذار داخل یک محیط تازه شده‌اید و کاری متفاوت را انجام می‌دهید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده