// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

اعلام تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 5

استودیو بازی‌سازی Rebellion به شکل رسمی اعلام کرد که گیمرها از چه روزی می‌توانند مشغول تجربه‌ی بازی Sniper Elite 5 شوند.

بازی Sniper Elite 5 در تاریخ ۲۶ مِی (۲۷ اردیبهشت) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. این خبر را استودیو Rebellion در توییتر اعلام کرد.

Sniper Elite 5 که از روز انتشار روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد، بازیکن را به فرانسه در سال ۱۹۴۴ میلادی خواهد برد. شخصیت اصلی یکی از اعضای تیم تکاورهای ایالات متحده آمریکا است و کارل فیربرن (Karl Fairburne) نام دارد؛ مبارزی که باید در همکاری با نیروی مقاومت فرانسه، یک پروژه‌ی سری نازی‌ها را خنثی کند.

استودیو Rebellion توضیح داد که با تکنولوژی فتوگرامتری موفق به بازسازی درست چند لوکیشن اروپایی در بازی Sniper Elite 5 شد. بازیکن‌ها در این تجربه می‌توانند سراغ استراتژی‌های گوناگون برای شکستن دادن دشمن بروند و از ورودی‌ها و خروجی‌های مختلف هر محیط برای نزدیک شدن به دشمن‌ها و گریختن از مهلکه بهره ببرند. همچنین باید بدانید که از ابتدا تا انتهای بازی هم به‌صورت تک‌نفره و هم به شکل چندنفره قابل تجربه است.

افرادی که بازی Sniper Elite 5 را پیش‌خرید کنند، به مرحله‌ی Target Fuhrer: Wolf Mountain دسترسی خواهند داشت؛ مرحله‌ای که طی آن می‌توانید به مخفی‌گاه کوهستانی هیتلر نفوذ کنید و او را بکشید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده