// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

واکنش منتقدین به بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

چند روز پیش میانگین امتیازات بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin منتشر شد و گویا شاهد یک اسپین آف متوسط هستیم.

زمانی‌که اولین دمو از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin منتشر شد، نتوانست آنطور که باید و شاید نظر کاربران را به خود جلب کند. وجود جلوه‌های بصری نامناسب درکنار عدم رعایت کنتراست رنگ‌ها، چیزی بود که منجر به نارضایتی کاربران شد. رفته رفته و با عرضه‌ی آخرین دمو، پیشرفت‌های این بازی به چشم آمد.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin یک نسخه فرعی از از سری فاینال فانتزی است که داستان آن به اولین فاینال فانتزی مربوط می‌شود؛ جایی‌که بازیکنان هدایت جک را برعهده می‌گیرند و باید Chaos یا همان هرج‌و‌مرج را از بین ببرند تا نظم و تعادل را در جهان برپا کنند.

چند روز پیش میانگین امتیازات بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در دسترس قرار گرفت و شاهد بازخوردهای خوب و متوسطی از سوی منتقدین هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. اشاره کنم که بازی ۲۷ اسفند ماه عرضه می‌شود، اما کاربران کنسولی که نسخه دیلاکس را خریداری کرده باشند، از ۲۴ اسفند ماه به بازی دسترسی داشتند و کاربارن پی سی هم از امروز قادر به تجربه نسخه زودهنگام Stranger of Paradise هستند.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

  • سازنده: تیم نینجا
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

جک در حال نبرد با دشمنان در Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

داستان Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin تا آخرین لحظات به‌خوبی درکنار هم قرار نمی‌گیرد، اما زمانی‌که این اتفاق رخ دهد، شاهد ترکیب خوب آن با نبردهای اکشن و درگیرکننده و حس و حال نوستالژی قوی هستیم.

گیمزبیت: ۸۰ از ۱۰۰

بله، Stranger of Paradise خوب به‌نظر نمی‌رسد. داستان بازی سرشار از لحظات بی‌معنی است. شاید برای شما لذت بخش و شاید آزاردهنده باشد. این درحالی است که تمامی موارد ذکر شده آنطور که تصور می‌کنید، اهمیت ندارد. زیرا شما نصف بیشتر وقت خود را مشغول کشتن هیولاها هستید. Stranger of Paradise محصولی است که کشتن هیولاها را سرگرم کننده و هیجان‌انگیز نشان می‌دهد.

گیم اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

درحالی که شاید Stranger of Paradise گیج‌کننده، از هم گسیخته و عجیب باشد، لحظات سرگرم‌کننده بسیاری را هم ارائه می‌دهد. این بازی شامل مبارزات باحال و متنوع درکنار جاب سیستمی می‌شود که به شما اجازه می‌دهد شیوه مبارزه‌ای خود را آنطور که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید یا صرفا با یک ساختار ثابت، مشغول تجربه بازی شوید. چالش‌های بازی باعث شده‌اند که هر مبارزه، نیازمند مهارت بازیکن باشد و ابزارهایی را ارائه می‌دهد که حس‌وحال یک کاراکتر قدرمند فاینال فانتزی را القا می‌کند.

باتوجه‌به عجیب‌وغریب بودن بازی، لذت بسیاری در کشف کردن اینکه داستان بازی چیست و در آن چه می‌گذرد، وجود دارد. Stranger of Paradise بیشتر نسخه‌ای متمرکزشده از فاینال فانتزی برای نمایش مسیری متفاوت در این مجموعه نسبت به نسخه‌های دیگر است. حتی اگر یک مسیر نزولی و رو به پایین باشد که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

گیم‌اینفورمر: ۷۰ از ۱۰۰

Stranger of Paradise عجیب‌ترین فاینال فانتزی ممکن است و ترکیب از لحظات خارق‌العاده و ناخوشایند است. اگر بتوانید جک را تحمل کنید (درخواست بسیار بزرگی است)، سیستم مبارزاتی بسیار خوب بازی ارزش تجربه را دارد. شاید باتوجه‌به سایر فاینال فانتزی‌ها، به‌خاطر داستان و تجربه‌ای مشابه به سراغ این نسخه بروید، اما Stranger of Paradise تنها نبرد و چیزهای کوچک دیگری را ارائه می‌دهد.

گیمزرادار: ۵۰ از ۱۰۰

دراینجا نیمی از تجربه شما قابل قبول و سرگرم کننده است که شامل پیشروی در سیاه‌چاله‌های بازی است. این در حالی است که طراحی مراحل معمولی درکنار روایت داستانی شلوغ و غیرمترکز سبب شده تا تجربه‌ی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin به یک ماجراجویی لذت‌بخش تبدیل نشود. برخلاف تلاش بازی برای کنار هم قرار دادن ساختار و سیستمی منظرم، «هرج‌و‌مرج» مناسب‌ترین کلمه برای توصیف بازی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده